وزیر سابق ارتباطات جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

nami3.jpg

دکتر محمدحسن نامی به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد. 
 
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در طی حکمی از سوی سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دکتر محمد حسن نامی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.
 
در این حکم انتصاب آمده است: با استعانت از خداوند سبحان و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم فرماندهی کل قوا، شما را که از تجربه و دانش در نیروهای مسلح برخوردارید به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب می‌کنم.
 
امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) است وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوای الهی را بنمایید.
 
امیر سرتیپ محمد حسن نامی، معاون ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران، عضو هیأت مدیره انجمن ژئوپلیتیک ایران، رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و معاون وزیر دفاع بوده و در آخرین سمت خود به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دهم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه کرده است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.