وزیر علوم: دانشگاه‌ها برای برگزاری امتحانات حضوری یا مجازی مطابق امکانات‌ خود تصمیم بگیرند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با توجه به ظرفیت‌های خود تصمیمات لازم درباره امتحانات اتخاذ کنند و امتحانات را به صورت حضوری یا مجازی برگزار کنند که این مسئله بستگی به ظرفیت و امکانات هر دانشگاه دارد.

 وزیر علوم: دانشگاه‌ها برای برگزاری امتحانات حضوری یا مجازی مطابق امکانات‌ خود تصمیم بگیرند

به گزارش ممتاز نیوز، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوالی، مبنی بر اینکه آیا با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون در دنیا و تهدید احتمال شیوع آن در کشور، امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: در این زمینه به طور کامل ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله باکرونا هستیم.

وی با بیان اینکه البته روسای دانشگاه‌ها در این زمینه استقلال دارند، افزود: دانشگاه‌ها نیز می‌توانند با توجه به ظرفیت‌های خود تصمیمات لازم در این زمینه را اتخاذ کنند و امتحانات را به صورت حضوری یا مجازی برگزار کنند که این مسئله بستگی به ظرفیت و امکانات هر دانشگاه دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: بنابراین تصمیم جدیدی در زمینه ویروس اُمیکرون اتخاذ نشده و در این راستا ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی همچنین درباره استقلال دانشگاه‌ها و اجرای طرح آمایش وزارت علوم، گفت: یکی از افتخارات وزارت علوم این است که دانشگاه‌‍ها در کشور استقلال ویژه‌ای دارند و مراکز آموزش عالی بر اساس درآمدهای خود و تصمیمات هیات امنا اداره می‌شوند.

زلفی گل یادآور شد: دانشگاه‌های کشور نیز امروز از استقلال شایسته ای برخوردار هستند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.