وزیر علوم: هاشمی بیاید من هم می‎آیم

ایران > انتخابات
کامران دانشجو با تأکید بر این موضوع که اگر هاشمی بیاید من هم می‌آیم گفت: اگر هاشمی رفسنجانی کاندیدا شود با توجه به اینکه فکر می‌کنم کاندیداهای موجود تا آخر در مقابل هاشمی نمی‌ایستند علیرغم میل باطنی‌ام در مهلت قانونی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنم.

ایسنا به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران نوشت: وزیر علوم دولت دهم اعلام کرده است شخصیت‌هایی که در حال حاضر رسما اعلام کاندیداتوری کرده‌اند تا آخر در مقابل هاشمی نمی‌ایستند و اگر آقای هاشمی نامزد انتخابات شود، علی رغم میل باطنی‌ام من هم کاندیدا خواهم شد.

شنیده شده کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری در یکی از جلسات خصوصی خود با نزدیکانش دربارهٔ وضعیت اخیر انتخابات گفته است: بعضی اشخاصی که در فتنه نقش داشتند و کاندیدای ریاست جمهوری می باشند باید از فتنه برایت بجویند؛ البته این اشخاص نه تنها برایت نجستند حتی قائل به فتنه‌گری در سال ۸۸ هم نیستند و شاید هنوز هم بر آن مواضع باطل اصرار می‌‎ورزند در غیر این صورت حداقل یکبار کلمه فتنه را بکار می‌بردند.

دانشجو گفته است: اگر کسانی که این شاخص‌های همراهی با فتنه را دارند وارد صحنه انتخابات شوند، نظام قاعدتا نباید آن‌ها را تحمل کند و مراجع ذی صلاح نباید اصولا آن‌ها را تایید صلاحیت کنند.

بر اساس شنیده‌ها وزیر علوم در این جلسه اعلام کرده است: کاندیدای ریاست جمهوری نیستم چون نمی‌خواهم خدماتی که داشته‌ام را با چیز دیگری مخدوش کنم اما اگر هاشمی رفسنجانی کاندیدا شود با توجه به اینکه فکر می‌کنم کاندیداهای موجود تا آخر در مقابل هاشمی نمی‌ایستند علیرغم میل باطنی‌ام در مهلت قانونی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنم.

وزیر علوم دولت دهم در این جلسه حتی شعار انتخاباتی خودش را هم اعلام و گفته است: اگر بیایم شعارم این است «هرکس می‌خواهد به هاشمی نه بگوید به من رای بدهد» و همین برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری کافی است البته اگر وارد صحنه شوم برنامه مناسب هم ارائه خواهم کرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.