وزیر ورزش و جوانان دوشنبه به خرم‌آباد سفر می‌کند

براساس اعلام فرهاد نیکوخصال

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: دکتر محمد عباسی به منظور شرکت در آیین اختتامیه همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی، روز دوشنبه راهی خرم آباد می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان این خبر افزود: دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به منظور شرکت در آئین اختتامیه همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی، ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از کرمانشاه به خرم‌آباد وارد می‌شود و در منطقه دره‌گرم مورد استقبال جمعی از مسوولان استان قرار می‌گیرد.

فرهاد نیکوخصال با اشاره به برگزاری این همایش در سطح بین‌المللی و در چهار بخش مبانی، رویکردها، چالش‌ها و راهکارها، گفت: «جوان، جهاد، ایثار و شهادت»، «جوان، ولایت، بصیرت و بیداری اسلامی»، «جوان، نشاط، امید و آرمان‌خواهی»، «جوان، اشتغال، ازدواج و تربیت دینی»، «جوان، عدالت، پیشرفت، جامعه اسلامی» و «جوان، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم» از محورهای این همایش است.

وی اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان علاوه بر کلنگ‌زنی سالن سرپوشیده ۵ هزار نفری خرم‌آباد در محل پیست سوارکاری سابق، از مرکز استعدادیابی و پیکرسنجی قاضی‌آباد خرم‌آباد نیز دیدن خواهد کرد.

نیکوخصال در پایان افزود: همایش مشترک رؤسای هیأت‌های ورزشی، نواب رئیس بانوان هیأت‌ها، دبیران سمن‌های استان و رؤسای ادارت ورزش و جوانان شهرستان‌های استان به همراه کارکنان ادارات و جمعی از پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی لرستان نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.