وزیر پیشنهادی علوم: گفتمان سازنده‌ای با نمایندگان داشتیم

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

وزیر پیشنهادی علوم: گفتمان سازنده‌ای با نمایندگان داشتیم

ایران > دولت – ممتازنیوز:
محمود نیلی احمد آبادی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری تعامل خود با مجلس را «خوب » توصیف کرد و گفت: گفتمان سازنده‌ای با نمایندگان داشتیم.

به گزارش ایرنا، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در ارزیابی خود از دیدار با نمایندگان برای اخذ رای اعتماد از مجلس اظهار داشت: در نشست‌های مختلف با نمایندگان درباره فعالیت‌های وزارت علوم و نیز برنامه‌هایی که ارایه کرده‌ام، مذاکره کردیم.

وی تصریح کرد: نمایندگان نیز با دقت برنامه پیشنهادی ارائه شده را مطالعه کرده‌اند و بنده هم دیدگاه‌ها و دغدغه‌های آنان را برای تعامل با وزارت علوم شنیدم که در مجموع، تعامل خوبی بود و دو طرف نظرات خود را در فضایی دوستانه و تعاملی مطرح کردند.

وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فضای تعامل با مجلس را خوب توصیف می‌کنید، پیش بینی تان درباره رای مجلس به شما چیست؟ با خنده گفت: تجربه زیادی در پیش بینی ندارم اما می‌توانم بگویم گفتمان سازنده‌ای داشتیم.

نیلی درباره دیدار امروز خود با «علی لاریجانی» رییس مجلس نیز گفت: آقای دکتر لاریجانی از دوستان ما است و در این نشست قرار است دیدگاه ها و نظرات خودم را بیان کنم و ایشان نیز نظرات خود و مجلس را بیان خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری ۳۰ مهرماه در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس، محمود نیلی احمدی آبادی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کرد.

قرار است جلسه رای اعتماد به سومین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم روز چهارشنبه هفتم آبان ماه برگزار شود.

رییس دولت تدبیر وامید در آغاز به کار این دولت، جعفر میلی منفرد را به عنوان نخستین وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی کرد که نتوانست رای اعتماد کسب کند.

رییس جمهوری سپس رضا فرجی دانا را به مجلسی ها معرفی کرد که وی رای اعتماد لازم را کسب کرد اما پس از حدود ۹ ماه تصدی وزارت، نمایندگان او را استیضاح کردند و وی نتوانست برای دومین بار رای اعتماد مجلس را اخذ کند.

هم اکنون محمد علی نجفی سرپرستی وزارت علوم را برعهده دارد.

– .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.