وزیر کشور بر اجرای الکترونیکی فرآیندهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد

۴ م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مصطفی محمد نجار در دیدار با معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و مدیران عامل شرکت های مخابرات ایران و ارتباطات سیار، از خدمات آنان تجلیل کرد.

محمدنجار در این دیدار همچنین از زحمات و همکاری سازمان ها و شرکت های متولی در امر برگزاری بخش عمده ای از فرآیندهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیک، قدردانی کرد.

وی در ادامه از دست اندرکاران این عرصه، خواست تا با بررسی و مستند سازی دقیق تجارب قبل، نقاط ضعف حداقلی موجود را شناسائی و آسیب شناسی نمایند و با برنامه ریزی عملیاتی؛ ضمن رفع کاستی ها در راستای کارآمدی و بکارگیری حداکثری روش های الکترونیک در انتخابات تلاش کنند.

وزیر کشور توجه کامل نسبت به رویکردهای دولت و وزارت کشوردر برگزاری انتخابات یعنی؛ قانون مداری، امانت وداری، عدالت محوری و حضور گسترده مردم را ضروری دانست وتأکید کرد: آنچه در عرصه انتخابات برای دولت مهم است؛ بسترسازی برای رقم خوردن بالاترین حضور مردمی است.

دراین نشست همچنین ابعاد مختلف اقدامات انجام شده در جریان برگزاری انتخابات الکترونیکی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کشور، تشریح و در خصوص انتخابات پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این نشست با حضور وزیر کشور از تعدادی مدیران بخش فناوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات کشور که در برگزاری انتخابات الکترونیک، همکاری مؤثری داشتند، تقدیر شد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.