وزیر کشور: همه اقوام در ایران اسلامی زندگی دوستانه دارند / دشمن بدنبال تجزیه طلبی است

وزیر کشور با حضور در نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای سیاست‌های کلی نظام، گزارشی از آخرین وضعیت حوادث اخیر کشور ارائه کرد.

وزیر کشور: همه اقوام در ایران اسلامی زندگی دوستانه دارند / دشمن بدنبال تجزیه طلبی است

به گزارش ممتاز نیوز، احمد وحیدی با حضور در این نشست هم اندیشی که با حضور بیش از ۱۰۰ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بهارستان برگزار شد، گفت: برخلاف تلاش های شبانه روزی دشمن، وضعیت استان‌های کشور آرام و امن است.

وی با بیان اینکه مردم عزیز کشور همواره به آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند؛ افزود: تلاش دشمن با میدان داری و حضور به موقع آحاد جامعه، همچون همیشه با شکست مواجه شد.

وزیر کشور در بخش دیگری از نشست هم اندیشی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضمن استماع دغدغه ها و مطالبات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارش مبسوط از عملکرد دستگاه‌ها و وضعیت امنیتی و سایر موضوعات روز کشور پرداخت.

رئیس شورای امنیت کشور ادامه داد: امروز دشمن، وحدت و همبستگی کشور را نشانه گرفته است و بایستی بیش از گذشته با همدلی و هم افزایی ظرفیت‌ها در تقویت سرمایه اجتماعی کشور فعال باشیم.

وحیدی خاطر نشان کرد: در ایران اسلامی همه اقوام و گروه ها با صلح و آرامش در کنار هم زندگی مسالمت آمیز و دوستانه دارند و این در حالی است که دشمن به دنبال پیشبرد طرح تجزیه طلبی است که در این مسیر هم، با پایبندی همه اقوام و قومیت ها به آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران شکست مفتضحانه‌ای خوردند.

وزیر کشور به برگزاری جشنواره اقوام در استان گلستان هم اشاره کرد و گفت: در نشستی که شب گذشته با علمای شعیه و سنی برگزارشد،  علمای حاضر در نشست، دغدغه امنیت و وحدت ملی کشور را داشتند و خواستار پایان اغتشاشات در کشور شدند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.