وزیر ICT: پست در زمان کوتاهی می تواند متحول شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: پست در زمان کوتاهی می تواند متحول شود دکتر محمود واعظی، به مناسبت روز جهانی پست در جمع خانواده شرکت پست حاضر و گفت: تحول در پست سبب رفاه مردم و جامعه شده و این تحول باید در زندگی همه همکاران در این مجموعه در تمامی حوزه ها دیده شود.
 
 
دکتر محمود واعظی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پست از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کارکنان پست از جمله نجیب ترین همکاران مجموعه وزارت ارتباطات محسوب می شوند.
 
وی افزود: امیدوارم با توجه به اهمیت پست و با همکاری همه، شرایط پست از نظر جایگاه در جامعه و مجموعه وزارت ارتباطات و حقوق و مزایا ارتقاء پیدا کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب که دولت یازدهم تلاش می کند تا معیشت و رفاه مردم و خدمت رسانی به آن ها ارتقاء پیدا کند تصریح کرد: پست نقش ویژه ای در ارائه خدمت به مردم دارد.
وی خاطرنشان کرد: عملکرد کارکنان پست در طول تاریخ سبب شده تا اعتماد مردم به این مجموعه افزایش یافته و از کارکنان این شرکت به گرمی استقبال می کنند.
دکتر واعظی با بیان این مطلب که گسترش خدمات قابل ارائه از سوی پست سبب کاهش آلودگی و رفت و آمدهای غیرضرور می گردد گفت: معتقدم می توانیم خدمت رسانی را طریق اعتماد متحول کنیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.