وسواس سیلوستر استالونه در ساخت ˝بی‌مصرف‌ها۳˝

۰۸خردادماه،

سیلوستر استالونه، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده شناخته شده و مطرح هالیوود، در حالیکه بازی در سه پروژه سینمایی را به پایان رسانده و این فیلم‌ها مراحل فنی پس از تولید را سپری می‌کنند، این روزها مشغول تکمیل فهرست عوامل سومین قسمت اکشن ماجراجویانه ˝بی‌مصرف‌ها˝ است.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، امسال دو فیلم درام “برس به من” ساخته جان هرزفلد و اکشن “طرح فرار” ساخته میکائیل هافستروم با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه، پس از اتمام مراحل فنی روی پرده نقره‌ای می‌رود. همچنین برای سال آینده میلادی نیز، استالونه بازی در فیلم کمدی ورزشی “مسابقه کینه” ساخته پیتر سگال را تمام کرده و بر اساس برنامه‌های اعلام شده این فیلم در کریسمس ۲۰۲۴ میلادی اکران می‌شود.

در همین حال پس از قطعی شدن حضور پاتریک هوگز در مقام کارگردان سومین قسمت اکشن ماجراجویانه “بی‌مصرف‌ها”، سیلوستر استالونه به عنوان تهیه‌کننده اصلی این فیلم در حال حاضر مشغول تکمیل فهرست دیگر عوامل سازنده این فیلم است.

دیو کاهان فیلمنامه “بی‌مصرف‌ها۳” را بر اساس طرحی از سیلوستر استالونه به رشته تحریر درآورده و بیشتر تصاویر آن قرار است در شهر صوفیه بلغارستان فیلمبرداری شود.

تاکنون علاوه بر حضور خود سیلوستر استالونه، حضور ستارگانی همچون؛ جیسون استتهام، جکی چان، میکی رورک، جت لی، وسلی اسنیپس و دولاف لادگرن در این اکشن ماجراجویانه قطعی شده است.

به نوشته امپایرآنلاین، پس از موفقیت جهانی قسمت‌های اول و دوم “بی‌مصرف‌ها”، استالونه ساخت قسمت سوم این فیلم را با وسواس و دقت بیشتری دنبال می‌کند و امیدوار است “بی‌مصرف‌ها۳” موفقیت قسمت‌های قبلی این اکشن ماجراجویانه را تکرار کند.

نخستین قسمت فیلم “بی‌مصرف‌ها” با کارگردانی سیلوستر استالونه در سال ۲۰۱۰ میلادی با بودجه‌ای در حدود ۸۰ میلیون دلار ساخته شد. بی‌مصرف‌ها۱ فقط سینماهای آمریکا و کانادا موفق شد ۳۷۶ میلیون دلار در جهان فروش کند.

“بی‌مصرف‌ها۲” نیز در سال ۲۰۱۲ میلادی با کارگردانی سیمون وست و با بودجه‌ای در حدود ۹۲ میلیون دلار ساخته و اکران شد. دومنی قسمت فیلم “بی‌مصرف‌ها” توانست نهایت به فروشی در حدود ۳۸۵ میلیون دلار در سطح جهان دست پیدا کند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.