وضعیت استخدام حق التدریسهای فنی‌حرفه‌ای

جام جم آنلاین: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به آخرین وضعیت استخدام رسمی حق التدریسهای دانشگاه فنی حرفه ای اعلام کرد که تا حصول راهکاری جدید، این عده از کارمندان با شرایط فعلی در این دانشگاه فعالیتشان را ادامه می دهند.

محمد مهدی زاهدی تصریح کرد: طی جلسه ای که با معاون آموزشی برگزار شد به این توافق رسیدیم که کارکنان حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای کماکان به فعالیت خود در این دانشگاه ادامه دهند.

وی با اشاره به یکی از مهمترین مشکلات جذب این افراد در دانشگاه مذکور، گفت: این عده از کارکنان به علت انتقالشان از آموزش و پرورش به وزارت علوم، باید روند جذب را به عنوان هیأت علمی طی فراخوان وزارت علوم طی کنند که فعلاً این امکان برای آنان وجود ندارد.

به گفته رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در صورتیکه راهی برای استخدام این عده از کارکنان فراهم شد در اولویت استخدام قرار می گیرند زیرا این عده خارج از ضوابط جذب هیأت علمی وزارت علوم راه دیگری برای استخدام ندارند و مجلس شورای اسلامی هم نمی توانند جدای از این مصوبه تصمیمی برای استخدامشان اتخاذ کند.

زاهدی تاکید کرد: کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای که دارای این شرایط هستند لازم است با همان شرایط فعلی تا حصول راهکار جدید به فعالیتشان در این دانشگاه ادامه دهند.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.