وضعیت انتشار آثار شهید آوینی به کجا رسید؟

به گزارش خبرآنلاین، نشر واحه که فعالیتش را از اواخر سال ۱۳۸۹ زیر نظر خانواده شهید آوینی آغاز کرده، مجموعه ۱۲ جلدی آثار سید شهیدان اهل قلم را در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد کرد.این ناشر که هشت عنوان از آثار شهید آوینی را در سال ۱۳۹۰ منتشر کرده بود، دو عنوان دیگر به نام‌های «حلزون‌های خانه‌به‌دوش» و «انفطار صورت» را نیز بیستم فروردین ماه هم‌زمان با سالگرد شهادت ایشان عرضه کرد.

«حلزون‌های خانه‌به‌دوش» به جریان روشنفکری و نسبت آن با انقلاب اسلامی می‌پردازد و «انفطار صورت» به مباحثی در زمینه هنر نقاشی و گرافیک اختصاص دارد.

دو کتاب «نسیم حیات» و «گنجینه آسمانی» که گفتار متن مستندهای تلویزیونی شهید آوینی را شامل می‌شود نیز همزمان با افتتاح نمایشگاه قابل عرضه خواهند بود و به این ترتیب کل مجموعه آثار ایشان در غرفه مستقل «نشر واحه» در نمایشگاه بین‌المللی امسال کتاب تهران در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

پیش تر «آغازی بر یک پایان» شامل مقالاتی درباره انقلاب اسلامی، مبانی اعتقادی حکومت دینی و وضع موعود که در چهار بخش تنظیم شده بود و «رستاخیز جان» نیز حاوی مقالات آوینی در حوزه ادبیات، فرهنگ، هنر و رسانه، جلد دوم و سوم کتاب «آینه جادو» و کتاب «توسعه و مبانی تمدن غرب» و… منتشر شده بود.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و کتب قبلی همین ناشر از آثار مکتوب شهید آوینی (در صورت موجود بودن در بازار نشر) می توانند با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.



 

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.