وضعیت تامین آب و برق شهرهای برفی؛ آماده باش وزارت نیرو در حاشیه خزر

ایران > دولت– ممتازنیوز:
وزیر نیرو با تشریح آخرین وضعیت تامین آب و برق شهرها و روستاهای حاشیه دریای خزر از حل و فصل مشکلات حدود ۱۲۰ شهر و روستای استان‌های حاشیه دریای خزر خبر داد و گفت: هم اکنون تمامی امکانات لجستیکی، تیم‌های عملیاتی و مدیریتی وزارت نیرو برای تسریع در حل مشکلات آب و برق شهرهای برف زده بسیج شده است.

مهر نوشت: حمید چیت چیان دربارهٔ آخرین وضعیت تامین آب و برق مورد نیاز شهرهای برف زده حاشیه دریای خزر گفت: به سبب بارش شدید برف از هفته قبل تاکنون، آب و برق ۱۴ شهر و بیش از ۱۵۰ روستا قطع شده و یا اختلالاتی در ارائه خدمات به وجود آمده بود.

وزیر نیرو با اعلام اینکه از ابتدای هفته جاری با اعزام تیم‌های ویژه امداد صنعت آب و برق به استان گیلان و مازندران مشکلات آب و برق شهرها و روستاهای برف زده به حداقل کاهش یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر آب و برق ۱۰ شهر برف زده استان گیلان و مازندران به طور کامل تامین شده است.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید با یادآوری اینکه در حال حاضر تنها شهرهای رامسر، تنکابن، نشتارود و شیرود با اختلالات تامین آب و برق روبرو می باشند، اظهار داشت: پیش بینی می گردد تا چند روز آینده با توجه به فعالیت تیم‌های مختلف امداد و نجات، مشکلات تامین آب و برق این ۴ شهر هم به طور کامل حل شود.

این مقام مسئول همچنین در خصوص تامین آب و برق مورد نیاز ۱۵۰ روستای گرفتار در برف استان گیلان و مازندران توضیح داد: هم اکنون مشکلات ۱۰۹ روستا به طور کامل حل شده است و روستاهای باقیمانده هم تا چند روز آینده به طور کامل خدمات آب و برق را دریافت می کنند.

چیت چیان در پایان با یادآوری اینکه در شرایط فعلی تمام امکانات و ظرفیت لجستیکی، مدیریتی و عملیاتی صنعت آب و برق کشور برای حل و فصل مشکلات تامین آب و برق شهرها و روستاهای برف زده استان‌های حاشیه ای دریای خزر بسیج شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اعزام تیم‌های ویژه از استان های همجوار، مشکلات باقیمانده در چند شهر و روستای دیگر هم تا چند روز آینده به طور کامل مرتفع خواهد شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.