وضعیت رژیم صهیونیستی در منطقه وخیم است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

حیدر‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئله از دست دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا نشان می‌دهد که بیداری اسلامی همچنان در منطقه فوران دارد و رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت قرار گرفته است.

عوض حیدرپور شهرضایی نماینده مردم شهرضا و سمیرم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کارشکنی‌های غرب در مورد توافق‌نامه ژنو گفت:  کارشکنی غربی‌ها در رابطه با موضعی که در برابر توافق‌نامه ژنو اتخاذ کردند به گونه‌ای بود که بارها از سوی جمهوری اسلامی ایران مورد انتقاد قرار گرفتند.
 
وی ادامه داد: ریشه آمریکا از کشورهای منطقه خاورمیانه و همچنین کشورهای اسلامی در حال کنده شدن است زیرا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک به ۳۴ سال است که در تلاش‌اند تا بتوانند در منطقه باقی بمانند اما با توجه به اقدامات در حال وقوع آنها احساس می‌کنند که تمامی پایگاه‌های خود را در منطقه از دست داده‌اند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی نیز در حال حاضر در ضعیف‌ترین حالت خود قرار گرفته و تقریبا تمامی کشورهای جهان بر این موضع مصمم هستند تا حرکتی را در راستای آزادسازی فلسطین  انجام دهند.
 
حیدرپور اظهار داشت: به طور طبیعی زمانی که مسئله از دست دادن پایگاه‌های نظامی برای آمریکا مطرح می‌شود این مسئله نشان می‌دهد که بیداری اسلامی همچنان در منطقه فوران دارد و رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت قرار گرفته است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: براین اساس است که غربی‌ها تمام توان خود را به کار گرفتند تا تمام خصومت و دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند و بهترین جایی که غربی‌ها می‌توانند در آن راستا اقدام کنند حوزه فعالیت هسته‌ای ایران است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.