وطنخواه:ژوزه بایددرجلسات کمیته فنی شرکت کند

۱۴م آذر ،

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ وضعیت پرسپولیس گفت: یکی از علل پیشرفت نکردن تیم‌های ورزشی و ورزشکاران ایرانی فراموش کردن پیروزی‌ها است. ما فقط به باخت‌ها چسبیده‌ایم و وقتی تیمی می‌بابد سبب آن را جویا می‌شویم. از رسانه‌ها و محققان می‌خواهم که در پیروزی‌ها هم سبب برد را جویا شوند تا پیروزی فراموش نشود.

وی ادامه داد: پیشرفت در هر کار گروهی به چهار عامل نیاز دارد. مدیریت، مربی، بازیکن و تدارکات در حد پرسپولیس می باشند و مشکل مربی و بازیکن می باشند. درست است که چند بازیکن پرسپولیس ملی‌پوش می باشند اما برخی هم می باشند که در حد و اندازه پرسپولیس نیستند. کمیته فنی باید علاوه بر تاکید روی نقاط ضعف و قوت تیم به مربی بگوید که کدام بازیکن در حد پرسپولیس است یا نه. البته این بررسی بر اساس آمار و ارقام باشد نه از روی حب و بغض شخصی.

وطنخواه همچنین گفت: قرار است کمیته فنی جلسه تشکیل دهد که بررسی کند کدام عوامل سبب شده که پرسپولیس به ویژه در این فصل نتیجه نگیرد. البته بهتر است که ژوزه هم در جلسه باشد چون متاسفانه تاکنون در جلسات نیامده است. شاید حرف ما درست نباشد. ما کسی را محکوم نمی‌کنیم، در حالی که خودش در جلسه نیست. انسان اگر تنها به قاضی برود راضی بازمی‌گردد.

وی در ادامه گفت: در بازی با تراکتور بنگر در تیم نبود و دو مدافع وسط تیم خوب پوشش ندادند. در کل پرسپولیس ضعیف‌تر از تراکتورسازی بازی کرد و نتیجه عادلانه بود. درست است که کمربند میانی نقطه اتکایی تیم است اما مسئله این است که وقتی مهاجم پرسپولیس در دقایق آخر یک توپ عالی را خراب می‌کند، نقیصه هافبک‌ها نیست.

وطنخواه همچنین گفت: در بازی با ذوب آهن وقتی داور برای پرسپولیس پنالتی گرفت و دروازه‌بان حریف را اخراج کرد تا دروازه‌بان جدید به زمین بیاید کمی زمان هدر رفت. در این لحظات مهدوی کیا که می‌خواست پنالتی بزند استرس داشت و می‌خواست هرچه زودتر کار تمام شود. در همین حال به جای اینکه فضا برای زدن پنالتی آماده شود، انصاری فرد با مدافع ذوب آهن درگیر شد و استرس مهدوی کیا را بیشتر کرد. وقتی یک بازیکنی حرکت بچگانه‌ای می‌کند، دیگر تقصیر سرمربی چیست؟


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.