وطن دوست از ˝عاشقانه‌ها˝ می‌خواند

۰۹م اسفند ،

رشیدوطن دوست و حمید پناهی با همکاری گروه موسیقی سهند، ۱۷ اسفند ماه در تالار وحدت، در کنسرت ˝عاشقانه‌ها˝ آثار ماندگار موسیقی ایران را می‌خوانند.

به گزارش هنرآنلاین در این برنامه، قرار است قطعات و ترانه هایی از آثار فاخر و همیشه ماندگار موسیقی فارسی ،آذری و فولکلور اجرا شود. رشید وطن دوست در کنسرت عاشقانه ها سعی کرده است با تنظیم متفاوت احسان اسداللهی و حمید پناهی ، با اجرایی ویژه، عشق و ارادت خود را نسبت به زبان مادری و ترانه های فولکلور ایرانی، به معرض نمایش بگذارد. حمید پناهی نیز با تنظیم قطعاتی عاشقانه از پرویز مقصدی ، ریچارد راجرس و آثار خودش برنامه ای قابل توجه به اجرا در خواهد آورد.

حمید پناهی (پیانو اول)، فیروز ویسانلو (پیانو دوم)، پیمان حمیدی (کیبورد)، احسان اسداللهی¬¬¬¬ (گارمان)، فرهاد فرجلی (تار)، سیریه ندیر اُوآ (کمانچه)، ابوالفضل اسداللهی (نقاره)، محمد نجف زاده (کلارینت باسون) اعضای گروه سهند را تشکیل می دهند. سرپرستی گروه نیز برعهده رشید وطن‌دوست است.

در این کنسرت داود حیدری گوینده با سابقه رادیو و تلویزیون نیز به عنوان مجری برنامه حضور خواهد داشت.

علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر یا خریدآنلاین بلیت، می توانند به پایگاه اینترنتی www.taranom.com مراجعه کنند. بهای بلیت این کنسرت ۳۰ و ۴۰ هزار تومان تعیین و برای اعضای خانه موسیقی ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

شرکت ترنم نی (هفت تیر، ۵-۸۸۳۱۷۰۵۲)، بتهوون (کریمخان، ۸-۸۸۳۱۳۸۶۷)، دارینوش (شریعتی، ۲۲۰۰۰۴۰۰)، شهرکتاب (نیاوران، ۲-۲۲۸۳۲۸۰۱)، آوای خانه (فاطمی، ۶۶۵۷۶۲۲۳)، تالار وحدت (حافظ، ۵-۶۶۷۰۵۱۰۱) مراکزی می باشند که بلیت این برنامه را در به علاقه مندان ارائه خواهند کرد.

کنسرت «عاشقانه ها» به همت شرکت فرهنگی هنری ترنم نی، ۱۷ اسفندماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.