وعده رئیس جمهور برای رفع مشکلات “سبدکالا”/ تعمیم سبد به همه اقشار آسیب‌پذیر

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

در دیدار رئیس جمهور با نمایندگان خراسان شمالی مطرح شد؛

سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی ضمن تشریح جزئیات دیدار رئیس جمهور با اعضای این مجمع گفت: رئیس جمهور وعده داد مشکلات “سبد کالا” را مرتفع کند.

“عبدالرضا عزیزی” نماینده مردم شیروان با تشریح دیدار رئیس جمهور با اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: این دیدار ظهر امروز در محل نهاد ریاست جمهوری انجام شد.

وی افزود: در این نشست به عدم ابلاغ قانون جامع ایثارگری از سوی دولت اشاره شد که چرا علی‌رغم ضرورت اجرای این قانون دولت توجهی به آن ندارد.
 
سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین از نیت خیر دولت در توزیع سبد کالا تشکر و از نحوه توزیع آن انتقاد کردیم.

وی افزود: رئیس جمهور در این نشست وعده داد مشکلات نحوه توزیع سبد کالا را مرتفع کند.

رئیس کمیسیون اجنماعی مجلس تاکید کرد: همچنین در این نشست از دولت در خواست کردیم تا سبد کالا به همه اقشار آسیب‌پذیر تعلق گیرد که رئیس جمهور نیز قبول کردند.

عزیزی ادامه داد: در مورد پروژه راه‌آهن مشهد – شیروان – گرگان، نیروگاه سیکا ترکیبی شیروان، استفاده از ظرفیت گردشگری استان خراسان شمالی و … نیز مطالبی عنوان کردیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با توجه ویژه مسئولان به استان خراسان شمالی شاهد رشد و توسعه این استان باشیم.

انتهای‌ پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شقایق:

    به جای اینکه سبد کالا بدی به مردم، بین بازنشسته و کارمند در عیدی دادن تفاوت نذار، دولت به اصطلاح تدبیر و امید. امیدوارم در انتخابات بعدی مردم در انتخابشون تجدید نظری بکنند امیدوارم!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.