وعده های امیدوار کننده حیدریان برای کونگ فو

۳۱فروردین۱۳،

حیدریان سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو پس از یکسال حرکت محتاطانه، امسال وعده های امید بخش به ورزشکاران این رشته داده که تا عمل فاصله بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو در سال ۹۱ جزء فدراسیون هایی بود که فعالیت چشمگیر و جالب توجهی نداشت.

حیدریان پس از نشستن در جایگاه سرپرستی  فدراسیون بر آن شد تا نیروهای ارزنده و کار آمد را در هر زمینه بکار گیرد، اما این تصمیم گیری و انتخاب نیروهای کار آمد مدتها بطول انجامید تا جایی که این روند تا امروز ادامه پیدا کرده است.
 
فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو هنوز پس از یکسال نائب رئیس بانوان ندارد و در بخشهای  دیگر نیز وضع به همین منوال است.

حیدریان رئیس فدراسیون طی صحبت هایی که در سال ۹۲  داشته اعلام کرده است که برنامه ریزی دقیق و منسجمی برای سال ۹۲ صورت گرفته است و با انگیزه و تلاش مضاعف سعی در اجرایی کردن این برنامه ها دارد.

 وی به تقویم کاری فدراسیون اشاره داشته و گفته است: در سال ۹۱  قدم های خوبی در فدراسیون برداشته شد  که در نوع خود بی سابقه بود و قطعا در سال تازه نیز باید این مسیر رو به رشد و صعودی را ادامه بدهیم.
 
 وی اضافه کرد: برگزاری مقاطع پایانی اردوهای تیم ملی آقایان و بانوان در دو بخش آزاد و نیمه آزاد و اعزام های برون مرزی که مقدمات آن صورت گرفته و برگزاری رقابت های لیگ  کشور هنرهای رزمی و کونگ فو که آیین نامه اجرایی آن به تصویب رسیده از برنامه های  اصلی فدراسیون است که قطعا با جدیت دنبال می گردد.

 وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های داوری و مربگیری، برگزاری رقابت های  کشوری در سنین پایه و استعداد یابی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در تقویم کاری فدراسیون است.

 سرپرست فدراسیون به طور موقت بر این کرسی نشسته و اگر در انتخابات شانس رسیدن به سمت ریاست فدراسیون را نداشته باشد یکسال ورزشکاران از برنامه هایی که می بایست داشته باشند عقب مانده اند، چرا که هر فردی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود یکسری برنامه ریزی های خاص خودش را دارد که قطعا اجرای آنها نیز نیازمند زمان است و باز یک دوره رکورد اجباری گریبانگیر ورزشکاران این رشته می گردد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.