وفادارترین مشتریان گوشی‌های هوشمند

۱۲ تیرماه ۱۳،

کارشناسان بر پایه یک مطالعه تازه دریافتند آن دسته از کاربران کره جنوبی که از محصولات سامسونگ استفاده می‌کنند بیش از مشتریان اپل نسبت به این شرکت وفادار می باشند.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این طور که گزارش انتشار یافته از سوی مرکز Korea Telecom نشان می‌دهد، میزان وفاداری در مشتریان شرکت سامسونگ بیشتر است.
 
حدود ۵۳ درصد صاحبان گوشی هوشمند آیفون که در این بررسی شرکت کرده بودند اظهار داشتند که اگر قرار باشد گوشی خود را عوض کنند، سراغ یک شرکت دیگر می‌روند.
 
اما برای آن دسته از کاربرانی که یکی از مدل‌های گوشی هوشمند Galaxy S سامسونگ را در اختیار داشتند، تنها ۳۵ درصد گفتند که در صورت عوض کردن گوشی شرکت تولیدکننده گوشی را هم تغییر می‌دهند.
 
در گزارش نهایی مربوط به این بررسی آمده است: «نباید در این زمینه قضاوت نادرست انجام داد. در این بازار باید هم میزان وفاداری مشتریان سامسونگ بیشتر از اپل باشد و کاربران بیشتری تمایل به خرید مجدد گوشی هوشمند از شرکت سامسونگ داشته باشند».
 
حدود یک چهارم کاربرانی که در این بررسی شرکت کردند توضیح دادند که طراحی گوشی مهم‌ترین عاملی محسوب می‌شده که آن‌ها را ترغیب به خرید محصول تازه می‌کرده است. در این میان ۲۰ درصد اظهار داشتند که نام شرکت تولیدکننده برای آن‌ها مهم بوده است و برای ۱۹٫۵ درصد هم سیستم‌عامل نصب شده روی گوشی هوشمند اهمیت داشته است.
 
لازم به ذکر است که در این مطالعه ۳۷۶۳ صاحب گوشی هوشمند که بین ۱۳ تا ۶۹ سال داشتند، حضور یافتند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.