وفایی: لطف کردیم سانجی را راه دادیم/ اعتصاب ربطی به ما ندارد شاکی خصوصی است

سانجی والیبالیست هندی تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ برترسال ۱۳۸۹ برای گرفتن بدهی ۹۸ هزار دلاری خود مقابل درب این باشگاه اعتصاب کرده است.

اسماعیل وفایی، مدیر عامل باشگاه منحل شده پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سانجی کومار ۲ سال پیش در مسابقات لیگ برتر والیبال با ما همکاری می‌کرد و تسویه حساب با وی در وظایف مدیران فنی تیم بود.
وی گفت: مدیران فنی تیم پرسپولیس سابق نام این بازیکن هندی را در لیست طلبکاران قرار نداده بودند، این امر باعث شد تا تمامی بازیکنان بدهی های خود را از ما دریافت کنند،‌ ولی وی از این موضوع بی نصیب بماند،‌ اشتباه از آقایان بود نه من!…
وی تصریح کرد: چون باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایتهای ارگانهای مختلف منحل شده بود ما پس از مطلع شدن از طلب سانجی برای تسویه حساب با این بازیکن مجبور به استفاده از چک های شخصی شدیم، سانجی هم از یک فرد دیگر چک تسویه گرفت و رسیدی مبنی بر تسویه حساب با تیم پرسپولیس را امضا کرد، باتوجه به آن که این بازیکن هر شش ماه یک بار به ایران سفر کرد، زمانی برای نقد کردن چک خود به ایران آمد که خیلی دیر شده بود.
 مدیر باشگاه منحل شده پرسپولیس در ادامه یاد آور شد: به طور کلی طلب سانچی از حساب باشگاه پرسپولیس خارج شده و امری خصوصی است، ما لطف کردیم و وی را به شرکت راه داده واز وی پذیرایی کردیم. چکی که دردست سانجی است ربطی به شرکت ندارد.
وی تصریح کرد: کسی که تسویه کرده و چک گرفته دیگر نباید هیچ ادعایی داشته باشد،‌ اعتصاب وی نمی‌تواند تاثیری در روند برنامه هایش داشته باشد، شکایت این بازیکن شخصی و ربطی به ما ندارد،‌ ما علاقمند به کمک وی هستیم.
وفایی در ادامه اظهار داشت: من از اصحاب رسانه به عنوان یک حامی ورزشی در بخش خصوصی شاکی هستم زیرا آنها به هیچ عنوان پیگیر علت منحل شدن این باشگاه نشدند اما در حال حاضر برای یک والیبالیست همه به تب و تاب افتاده اند، ما حدود سه سال در ورزش حرفه ای حضور داشتیم و در طول این مدت پیش از ۲۱ جام به دست آوردیم ولی اصحاب رسانه نسبت به این موضوع کم توجهی کردند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.