وقتی ستاره‌ها را جذب می‌کنیم، نظری را از دست نمی‌دهیم/ دبیری قهرمان می گردد

۱۸اردیبهشت،

مربی بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در فصل جدید گفت: تیمی که در اندیشه‌ قهرمانی است به طور حتم جذب ستاره‌ها را در برنامه دارد. مصطفی نظری این فصل نیز در دبیری می‌درخشد.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در جریان صحبت هایی که با افشین دبیری داشتم به نزدیکی اهدافمان پی بردم در همین راستا جلسه ای که با مسئولان برقرار شد، به صورت ایده آلی پایان یافت و قبول کردم که به عنوان بازیکن-مربی در این تیم حضور داشته باشم؛ من در تمام مدت قبل به عنوان بازیکن در لیگ برتر فعالیت می کردم به همین سبب خواهان ادامه این روند در دوران مربیگری ام هستم.
 
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: افشین دبیری نیز تصمیم دارد در فصل تازه دبیری، در رده های اول بایستد و سهمیه ی آسیا را از آن خود کند.
 
شمسایی در ادامه افزود: لیست ۱۲ نفره ای از بازیکنان مد نظرم را تقدیم مسئولان باشگاه کردم. تعدادی از اشخاص جزو اولویت های خودم بودند و اما دیگر بازیکنان به صورت داوطلبانه خواهان حضور در تیم دبیری شدند که با توجه به شرایطی که در نظر دارم نام آنها نیز در لیست قرار گرفت. کسانی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم دبیری را داشته باشند به ترکیب اضافه می شوند زیرا ما تیمی می بندیم که شایسته ی قهرمانی است.
 
وی خاطرنشان کرد: به طور حتم تیمی که به منظور قهرمانی بسته می گردد باید ستاره نیز داشته باشد در همین راستا نام اشخاصی که در دنیای فوتسال کشورمان می درخشد نیز در این لیست به چشم می خورد. بزرگ بودن بازیکنان و انگیزه ی آنها می تواند یک تیم را به اوج برساند. مصطفی نظری نیز یکی از دروازه بانان پرآوازه کشورمان می باشد که یک سال دیگر با دبیری قرار داد دارد. از آنجایی که می خواهیم از تمام امکانات در دسترس خود استفاده کنیم مصطفی را از دست نمی دهیم زیرا تیمی که این بازیکن را در اختیار داشته باشد امتیاز ویژه ای را در دست دارد.
 
شمسایی در پایان خاطرنشان کرد: دبیری برای فصل تازه عملکرد خوبی داشته و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند این تلاش علاقه من را برای حضور در این تیم بیشتر کرده است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.