وقتی اصل یک موضوع زیر سوال رفت کار فرع هم خود به خود ساخته خواهد شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

میر شکاک در واکنش به یادداشت انتشار یافته روزنامه بهار تاکید کرد

نویسنده و منتقد سیاسی در واکنش به یادداشت انتشار یافته روزنامه بهار گفت: بعضی مفاهیم عمیق دینی ریشه‌ای تاریخی داشته که نمونه آن اصل ولایت فقیه است و رد آن نیاز به تحریف تاریخ دارد.

“یوسفعلی میرشکاک” در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، در مورد یادداشت روزنامه بهار اظهارداشت: وقتی دشمنی با اصل ولایت فقیه وجود داشته باشد اشخاص تلاش می‌کنند در ابتدا ریشه‌های ولایت فقیه را ردیابی کرده و با ابهام روبه‌رو می‌کنند تا دستشان برای رد اصل ولایت فقیه باز باشد.
این نویسنده تصریح کرد: وقتی اصل یک موضوع زیر سوال رفت کار فرع هم خود به خود ساخته خواهد شد، من تلاش دارم با تمرکز بر این یادداشت مقالاتی تهیه و منتشر کنم تا پاسخی باشد بر اینگونه اقدامات اشخاص در روزنامه‌ها تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.

این منتقد سیاسی گفت: همیشه اینطور بوده که با بررسی مندرجات یک نشریه می‌توان جهت گیری و گرایشات آن را تعیین کرد و با مطلب مندرج در روزنامه بهار نیز می‌توانیم گرایشات روزنامه و شخص نویسنده را درک کنیم.

میرشکاک خاطرنشان کرد: اقدامات و پیگیری‌های لازم در خصوص موضوع یادداشت باید توسط مسئولان و صاحب‌نظران مطبوعاتی انجام شده و در راستای شفاف‌سازی اذهان عمومی اقدام شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.