وقتی باشگاه بارسلونا ایرانی ها را سرکار میگذارد

کار زشت باشگاه بارسلونا با خانواده‌های ایرانی!

آکادمی ملی فوتبال از لغو مجوز باشگاه بارسلونا اسپانیا برای برگزاری یک دوره آموزشی مدرسه فوتبال در تهران خبر داد.

بارسلونا خانواده‌های ایرانی را سرکار گذاشت:

محمد حسین علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال با ارسال نامه‌ای به علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که شرکت سبز ورزش با ارسال مکاتبات و پیگیری‌های مکرر، متقاضی دریافت مجوز برای برگزاری یک دوره مدارس فوتبال با همکاری باشگاه بارسلونا اسپانیا(Barcelona) در تهران بوده است.

در ادامه نامه رئیس آکادمی ملی فوتبال به اسدی آمده است: قرار بود تا این دوره به مدت هفت روز و در اردوگاه منظریه آموزش و پرورش برگزار شود که علیرغم گذشت نزدیک به دو ماه، هیچ گونه برنامه‌ای از سوی شرکت مذکور ارائه نشده است و از خانواده‌ها نیز طی اطلاعیه‌ای، هزینه‌های غیر متعارف دریافت شده است. بر همین اساس خواستار لغو موقت مجوز هستیم.

رئیس آکادمی ملی فوتبال: مجوز برگزاری دوره آموزشی لغو شده است

رئیس آکادمی ملی فوتبال اعلام کرد که برگزاری دوره آموزشی توسط بارسلونا اسپانیا لغو شده و شرکت سبز ورزش پاسخگوی آن است. محمد علیزاده رئیس آکادمی ملی فوتبال با تائید مطلب فوق گفت: طی جلسات و نشست‌های مکرری که نماینده شرکت سبز ورزش با فدراسیون و آکادمی درباره برگزاری یک دوره مدارس فوتبال با همکاری باشگاه بارسلونا اسپانیا در تهران داشته است قرار شد تا این دوره بدون دریافت هزینه از خانواده‌ها و در تهران برگزار شود.

وی افزود: علیرغم گذشت دو ماه از درخواست برگزاری دوره، این شرکت هیچ اقدامی به تشکیل دوره آموزشی نکرده و مجوزش لغو می‌شود. اگر قرار است تا دوره مدارس فوتبال با همکاری باشگاه بارسلونا برگزار شود، شرکت سبز ورزش باید درخواست مجدد خود را ارسال کند.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در پایان گفت: قرار بود طبق تعهدات شرکت ورزش سبز، هیچ هزینه‌ای از خانواده‌ها پرداخت نشود اما متاسفانه طبق اطلاعاتی که داریم، این اقدام صورت گرفته و شرکت مذکور باید پاسخگوی تخلفاتی که انجام داده باشد.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.