وقتی خواهرزاده مدیر کارخانه ناگهان فوتبالیست می شود

وبگردی ۲۰:۳۰،این باشگاه لیگ برتری که در فصل جاری نتایج مطلوبی با وجود هزینه های قابل توجه کسب نکرده، در میانه راه، شاهد تغییراتی در کادر مربیگری خود بود. در این تغییرات بود که مربی را که مشهور به استفاده از جادوگر است، وارد تیم کردند.
این مربی که در سال های اخیر از مروجین بهره مندی از این ترفندهای ناصحیح بوده، به یک باره سر از این تیم درآورد و جای مربی را گرفت که ظاهری آکادمیک و فنی داشت. حال چگونه یک باشگاه چنین، روند خود را تغییر می دهد، خود جای بررسی و تامل دارد که موضوع خبر کنونی نیست و بایستی از سوی کارشناسان مورد تحلیل قرار گیرد.
اما نکته حایز اهمیت این است که به نظر می رسد این مربی ترفند خود را تغیر داده و اینکه دیگر از جادوگر بهره نمی برد. گویا دریافته برای موفقیت در فوتبال و این باشگاه راه های مطمئن تری هست. در واقع، وی برای جادو از شگردهای بهتر و مطمئن تری استفاده می کند.
وی با ورود به باشگاه اقدام به استفاده از خواهرزاده مدیرعامل کارخانه می کند. او از این بازیکن در دوران اندکی که وارد این باشگاه شده، استفاده کرده و به نوعی، جایگاه خود را محکم می کند.
این بازیکن که در پست هافبک ایفای نقش می کند، پیش از این نیز در یکی از تیم های متعلق به این کارخانه در لیگ دسته اول (جام آزادگان) فعالیت می کرد. در حقیقت، فوتبال را در تیم های متعلق به این مجموعه صنعتی که دایی اش مدیریتش را برعهده دارد، می گذراند و در آن نیز پیشرفت می کند. البته، وجود چنینی مربیانی موجب پیشرفت سریع تر وی می شود!

 

 

ممتازنیوز

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.