وقتی دختران و زنان سعودی قصاب می شوند

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

بیشترین دختری که توجه رسانه ها را iبه خود جلب نمود، دختر ۲۱ ساله ای بود که با مهارت کامل iبه ذبح گوسفندان می پرداخت. مهارت وی iبه گونه ای بود که گویا سال هاست در شغل قصابی مشغول فعالیت بوده است.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، از نکات قابل توجه و متفاوت در مراسم حج امسال، حضور بی سابقه تعدادی دختر و زن عربستانی در ذبح قربانیان در روز عید قربان بود.

در همین جهت رسانه های عربستانی با انتشار یافتن بعضی تصاویر و مطالبی، iبه این مسأله پرداخته و آن را گامی مثبت در جهتی افزایش آزادی دختران و زنان عربستانی تلقی نمودند.

اما دسته ای دیگر از کارشناسان و رسانه ها، این کار را نامناسب دانسته و آن را مخالف با شخصیت و طبیعت لطیف زنان دانسته اند.

در این میان، بیشترین دختری که توجه رسانه ها را iبه خود جلب نمود، دختر ۲۱ ساله ای بود که با مهارت کامل iبه ذبح گوسفندان می پرداخت. مهارت وی iبه گونه ای بود که گویا سال هاست در شغل قصابی مشغول فعالیت بوده است.

وی در پاسخ iبه رسانه های سعودی در مورد احساسش در این باره گفت: بنده نه تنها احساس ترس نمی نمودم، بلکه هیجان داشتم و iبه چنین کاری علاقه داشتم. همین امر سبب شد که با روحیه کامل و قوی iبه ذبح تعدادی از گوسفندان بپردازم.

گفتنی است تعداد قابل توجهی از صفحات متعلق iبه دختران عربستانی در پایگاه اینترنتی های اجتماعی، امسال عکس ذبح نمودن گوسفند توسط دختران و زنان عربستانی را منتشر نموده اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.