وقتی سرعت تکنولوژی از انسان فراتر می رود+عکس

۲۱فروردین۱۳،

NeroTrigger ابزاری برای عکاسی از سوژه هایی مانند رعد و برق است که با سرعت بالا اتفاق می افتد.

به گزارش اورژانس ITممتازنیوز،عکاسی از سوژه هایی مانند رعد و برق یا شکسته شدن شیشه که به سرعت اتفاق می افتند غالبا کاری دشوار و غیر ممکن به نظر می رسد.این کار نیاز به سرعت و دقت عمل بسیار بالایی دارد و حتی با وجود یک خطای کوچک هم نمی توان از چنین سوژه هایی یک تصویر خوب تهیه کرد.

به تازگی محصولی وارد دنیای دوربین های دیجیتال شده که NeroTrigger نام دارد و مشکل عکاسی از سوژه هایی که در مدت زمان کوتاه رخ می دهند را حل کرده است.این ابزار کوچک دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به مدل های مشابه می باشد و بسیار هوشمند عمل می کند. 

طریقه ی کار با NeroTrigger به این صورت است که این دستگاه به دوربین و فلاش جانبی متصل می گردد و از طریق صفحه ی نمایش نصب شده روی آن می توان تنظیمات مربوط به سرعت و نوردهی مناسب برای عکاسی را تنظیم نمود.دستگاه نیز به محض شنیده شدن صدای از پیش تعیین شده در مواردی همچون رعد و برق،شکسته شدن شیشه و یا شلیک گلوله می تواند بهترین تصویر را از سوژه ی مورد نظر گرفته و به کاربر تحویل دهد.

با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز نیست با انگشت دست شاتر دوربین را برای عکاسی فشرد و تنها با وارد کردن تنظیمات می توان یک تصویر عالی از سوژه های با سرعت بالا تهیه کرد. NeroTrigger که ۲۰۰ دلار قیمت دارد با اکثر برندهای معروف دوربین سازی سازگار است و می توان از آن روی دوربین های حرفه ای استفاده کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.