وقتی سرمربی تیم برای اهدای جام دعوت نمی شود / اختلاف نظر فادی و بچیروویچ بر سر داوری

۲۱ام بهمن ،

وقتی تمام مسولان تیم ملی بسکتبال و فدراسیون سرگرم شادی بعد از قهرمانی بودند و درست در زمان اهدای مدال ها سرمربی اسلوانیایی تیم ملی فراموش شده و بعد از قهر چند دقیقه ای به داخل سالن برگشت.

   به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گویا سرمربی تیم ملی بسکتبال تا زمان پایان بازی و قبل از اهدای مدالها اهمیت دارد و بعد از اتمام کار مصاحبه ها و اهدای جام جذابیت بیشتری دارند!
در حاشیه مراسم اهدای جام مسابقات غرب آسیا مسئله ای پیش آمد که به شدت سبب ناراحتی بچیروویچ شد. در حالی که تک تک بازیکنان تیم ملی به سمت سکوها فراخوانده شده و چند پیشکسوت نیز از طریق میکروفن برای اهدای جام دعوت شدند هیچ کدام از مسئولان فدراسیون و تیم ملی از بچیروویچ نخواستند که برای دریافت مدال خود به کنار ملی پوشان برود. بچیروویچ هم با ناراحتی از این جریان ابتدا به رختکن رفته و سپس از در سالن به حالت قهر خارج شد.
میتف دستیار بچیروویچ که در کنارش حضور داشت می گفت این مرد برای تیم ملی جام گرفته اما کسی از وی برای گرفتن مدال دعوت نمی کند.
بچیروویچ هم تاکید داشت که باید از وی برای رفتن به کنار تیم دعوت می شد نه اینکه خودش به دنبال مدال برود. در نهایت بعد از انداختن مدال به گردن بازیکنان، سرمربی تیم هم به داخل فراخوانده شد تا برای بالا بردن جام حضور داشته باشد.
** داوران طرف چه کسی بودند؟
 در جریان بازی بین بچیروویچ و فادی الخطیب بحثی پیش آمد که گویا این بحث بر سر داوران بود. فادی الخطیب بعد از بازی توضیح داد: بچیروویچ در جریان بازی رو به من تاکید کرد که داوران طرف تو را می گیرند. من هم گفتم که آنها بیشتر به نفع تیم شما کار می کنند نه ما. واقعا هم داوران بازی ضعیف بوده و تیم ما را کشتند. اما در طرف دیگر بچیروویچ هم بعد از بازی بر سر حرف خود بود و اشاره کرد: فادی الخطیب در منطقه آسیا بسیار حمایت می گردد. داوران بیش از اندازه این بازیکن را حمایت می کنند و در مقابل بازیکنانی مثل صمد چنین برخوردی را نمی بینند. اگر حمایت از بازیکنان بزرگ از طرف داوران انجام می گردد خب برای بازیکنان خوب ما هم همین کار را انجام دهند.  گفتنی است بعد از مراسم اهدای جام تمام تماشاگران لبنانی و ایرانی وارد زمین شده و شرایط نامنظمی را به وجود آوردند./ق              


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.