وقتی صدا و سیما از ساختن ایمیل عاجز است

۸فروردین ۱۳،

 

معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران برای نظرسنجی از شنوندگان دربارهٔ برنامه های نوروزی شبکه های رادیو راهی بهتر از استفاده از جی میل پیدا نکرده است! 
 
به گزارش البرزنیوز، ظهر امروز یک آگهی صوتی از شبکه رادیویی جوان پخش شد که گوینده متن، با آب و تاب و هیجان سعی می کرد مخاطبان را به شرکت در نظرسنجی نوروزی برنامه های رادیو تشویق کند. 
 
نکته جالب اینکه بعد از اعلام شماره پیامک ۸ رقمی که بعید است در ذهن شنوندگان ماندگار شود یک نشانی پست الکترونیک عجیب نیز که بر روی جی میل ! قرار دارد به مخاطبان معرفی شد تا نظرات خود را به آن ارسال کنند. 
 
این در حالی است که سازمان عریض و طویل صداوسیما از مدتها قبل تمام شبکه های رادیو و تلویزیون را به استفاده از ایمیل بر روی شبکه IRIB.IR ملزم کرده است. 
 
این سازمان بارها در گزارش های مختلف از ناامن بودن محیط کاربری در جی میل و یاهو میل صحبت کرده و سازمانهایی را که از این پست های الکترونیک برای ارتباط با مردم استفاده می کردند بازخواست کرده بود! 
 
هنوز مشخص نیست این تصمیم به سبب روند بسیار طولانی درخواست یک ایمیل ناقابل برای استفاده در برنامه ها از بخش فنی صداوسیما صورت گرفته یا طبق روال بسیاری از اتفاقات خلق الساعه رسانه ملی در روزهای تعطیل گرفته شده و تهیه کنندگان آگهی مذکور راهی سریع تر از ایجاد یک ایمیل روی گوگل نداشته اند. 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.