وقتی مهران غفوریان را مجبور کردند در یک فیلم برقصد! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فیلم نیوز: مهران غفوریان در برنامه هفت، انتقادهای زیادی به ساخت برخی فیلمهای کمدی سخیف داشته است که در همین زمینه خاطراتی را بیان کرده است.

وقتی مهران غفوریان را مجبور کردند در یک فیلم برقصد! +عکس 

مهران غفوریان گفته است: اغلب فیلم های کمدی سخیف سال های قبل، فیلم هایی با فیلمنامه ضعیف و بی نمک بودند که طنز آن بر پایه نمک خود افراد بود. و بعضا بر پایه شوخی های دمه دستی و فحش های رکیک سوار بوده است. جالب آنکه کارگردان ها از ما کمدین ها انتظار داشتند که سناریو بنویسیم و شوخی به آن اضافه کنیم!

من مقید به گوش کردن حرف های کارگردان سر صحنه هستم. اما در یکی از فیلم ها یک بار کارگردان از من خواست یک سکانس کامل را برقصم و من قلبا دوست نداشتم. اما خیلی خوب رقصیدم اما شب که به خانه بازگشتم از شدت ناراحتی گریه کردم!

اگر فیلمنامه و قصه ایجاب می کرد که من آنجا برقصم اصلا ناراحت نمی شدم اما کارگردان صرفا برای پرکردن فیلم خود و جذابیت آن این خواسته را داشت! و این نمونه بازی کارگری بود.

مهران غفوریان در هفت اشاره کرده است:  در حین تولید یکی از کمدی های سخیف، کارگردانی ۷ روزه تله فیلمی ساخت. بدین صورت که وقتی ما از ماشین پیاده می شدیم دکمه رکورد دوربین زده بود و وقتی من از کارگردان پرسیدم، گفت نگران نباش من ابتدایش را می برم.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.