وقتی نتانیاهو ذوق زده می شود/توصیه به سرسپردگان صهیونیسم برای تبعیت از اتاوا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، اقدام دولت کانادا در بستن سفارت خود در تهران واکنش مقامات رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

در همین رابطه “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تقدیر از این اقدام غیرمعقول دولت کانادا مدعی شد چنین اقداماتی به معنی ارسال پیامی به ایران برای توقف برنامه هسته ای این کشور است.

وی که در نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی سخن می گفت افزود اقدام کانادا در قطع روابطش با ایران باید از سوی دیگر سرسپردگان این رژیم پیروی شود.

 

نتانیاهو اظهار داشت : می خواهم به نخست وزیر کانادا “استفن هارپر” به خاطر این اقدام شجاعانه تبریک بگویم. به ادعای وی چنین اقدامی نشان دهنده رهبری واقعی است.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با تکرار ادعاهای واهی این رژیم در مورد ایران از وحشت تل آویو از دستیابی ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای پرده برداشت.

 

گفتنی است در پی قطع روابط دیپلماتیک کانادا با ایران، رئیس رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای مراتب قدردانی و خرسندی این رژیم را از این اقدام اتاوا ابراز داشت. پرز در این بیانیه ضمن درخواست از دیگر کشورها برای الگو گرفتن از کانادا و قطع رابطه با ایران، ادعا کرد: کانادا یکبار دیگر ثابت کرد که اخلاق بالاتر از مصلحت گرایی است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.