وقتی یک بازیگر یک فیلم نامه نویس را ستایش می‌کند

۰۵م اسفند ،

“پیمان قاسم خانی” به نظر من بهترین فیلم نامه نویس در عرصه سینما و تلویزیون است.

“شقایق دهقان” بازیگر، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص جایگاه طنز در سینمای ایران گفت: مرم به کاراکتر بسیار علاقه مند می باشند و سبک طنز در ایران طرفداران بسیاری دارد ولی باید اشخاصی که در این زمینه کار می‌کنند با تلاش بیشتر، مخاطب را راضی کنند.

وی تعریف خود را از طنز اینگونه بیان کرد: طنز در فرهنگ ما، نشان دهنده زشتی ها است تا به آن زشتی ها بخندیم اما همیشه ما را متهم به رواج رفتارهای غلط می‌کنند.

وی در این باره تصریح کرد: ما رفتارهای غلط را رواج نمی‌دهیم اگر یک شخصیت و یا روابطی را نشان دهیم که از هر نظر کامل و بدون عیب است که نمی‌توان اسم آن را طنز گذاشت.

“دهقان” ادامه داد: طنز به تصویر کشیدن بدی ها، زشتی ها اتفاقات بد رایج در جامعه و رفتارهای غلط است و زمانی یک کمدی موفق می گردد که مردم را از آ‌نچه از آ‌ن رنج می برند بخندانند.

“دهقان” ویژگیهای دور بدون طنز از لودگی را اینگونه بیان کرد: فیلم نامه در طنز از اهمیت ویژه ای برخوردار است فیلم نامه ای که با فکر و برنامه ریزی همراه باشد در طول کار با آن به مشکل نخواهیم خورد.

وی اظهار داشت: “پیمان قاسم خانی” به نظر من بهترین فیلم نامه نویس سینما و طنز است و تمام آثار وی کارهای موفقی بوده است.

“دهقان” خاطرنشان کرد: ما تمام تلاشمان را برای جذب مخاطب انجام می‌دهیم هنگام رضایت مردم از کار متوجه می شویم که وظیفه خود را به درستی انجام داده ایم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.