ولاسکو: از بازیکنان خواستم که ناراحت نباشند/ امیدوارم دفعه بعد المپیکی شویم

جدال با ژاپن آسان نبود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت:به بازیکنانم گفتم که از عدم صعود به المپیک ناراحت نباشند و از بازی در خانه ژاپن و تماشاگرانش لذت ببرد و آنها نیز همین کار را انجام دادند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خولیو ولاسکو در کنفرانس خبری پس از برد ۳-۰ ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: ابتدا می خواهم به صربستان و استرالیا به خاطر صعود به المپیک و به ژاپن بابت برگزاری این مسابقات تبریک بگویم. همچنین به بازیکنانم نیز تبریک می گویم؛ چرا که جدال با ژاپن آسان نبود. ما از اینکه به المپیک نرفته بودیم، ناراحت بودیم و ژاپن نیز شرایطی مانند ما داشت. بنابراین به خاطر فدراسیون و تلاش خودمان بازی کردیم.

وی افزود: از بازیکنانم خواستم که ناراحت نباشند. به آنها گفتم که از بازی کردن در چنین جوی در ژاپن لذت ببرند و آنها نیز همین کار را انجام دادند. تاکتیک هایمان به خوبی اجرا شد ؛ مخصوصاً به هنگام سرویس زدن و دفاع کردن. ما از سرویس زدن -نه با تمام قدرت- به عنوان یک تاکتیک استفاده کردیم و کار را برای حمله کردن ژاپن مشکل نمودیم.

سرمربی تیم ملی گفت: دفاع ما نیز برابر حملات حریف بهتر از ژاپن بود. با بازیکنانم گفتم که نباید اعتراض کنند. امیدوارم دفعه بعد بتوانیم به المپیک صعود کنیم


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.