ولایت پذیری از پیام های راهپیمایی روز قدس بود

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولین سپاه استان گفت: روز عید فطر، روز بخشش و بشارت است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام کریم سرافراز با تبریک عید سعید فطر، حماسه عظیم مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس را گرامیداشت.
وی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) گفت: دنیا محل مسابقه است و آخرت زمان اجر گرفتن، بهشت جایزه برندگان این مسابقه و جهنم جزای بازندگان است.
حجت الاسلام سرافراز افزود: روز عید فطر نیز شباهت های بسیاری به روز قیامت دارد و در این روز مردم فوج فوج به سمت مصلی های نماز حرکت می کنند تا پاداش یک ماه طاعت و عبادت خالصانه الهی را از خداوند متعال بگیرند.
وی ادامه داد: روز عید فطر روز بشارت و بخشش است؛ بشارت بهشت به بندگان مومن روزه دار و بخشش گناهان خاضع، خاشع و متوسل به درگاه حضرت حق است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با تقدیر از حماسه عظیم ملت های مسلمان به ویژه مردم استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این راهپیمایی بار دیگر به حامیان رژیم جعلی اسرائیل فهماند که ملت های مسلمان بیدارتر از همیشه، پشتیبان مظلومین فلسطین هستند.
وی لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان را از پیام های راهپیمایی روز قدس عنوان کرد و ادامه داد: ولایت پذیری و اتحاد مسلمین بهترین راهکار برای پاک کردن لکه ننگ صهیونیسم از صفحه جغرافیای جهان است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.