ولایتی: از تصمیم جامعه مدرسین حوزه علمیه بی اطلاعم

علی‌اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در پاسخ به این پرسش که آیا جامعه مدرسین شما را به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان معرفی کرده است، اظهار داشت: نمی‌دانم؛ من هنوز بیانیه جامعه مدرسین را ندیده‌ام و منتظر هستم بیانیه‌ای صادر شود.

  وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا به شیوه برگزاری مناظرات تلویزیونی انتقادی داشته‌اید، گفت: مناظرات می‌شد که بهتر برگزار شود، اما بالاخره مسئولان صداوسیما نیز تلاش‌های خود را کردند و اعلام آمادگی کردند که حاضرند روش را اصلاح کند.

 کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: من نسبت به حسن‌نیت مدیران صداوسیما تردیدی ندارم و آنها بسیار تلاش کردند. انشاءالله نوبت‌های بعدی مناظرات از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

  ولایتی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا برای برگزاری مناظرات با شما مشورت شده است، یادآور شد: بله؛ هر کسی از کاندیداها یک نماینده فرستاده است و ما نیز روز گذشته یک نفر را به عنوان نماینده خود فرستادیم و آنها نیز مشورت کرده‌اند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم روش بعدی مناظرات مقداری متفاوت باشد.

نوشته ولایتی: از تصمیم جامعه مدرسین حوزه علمیه بی اطلاعم اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.