ولایتی: به هیچ وجه امکان کناره‌گیری‌ام به نفع کسی وجود ندارد

۰۲خردادماه،

hemmat khahi (13 of 17)-2.jpg

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون تردید نظر جامعتین در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در تعیین تکلیف نهایی حضور کاندیدا‌ها تاثیر اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) علی اکبر ولایتی در حاشیه همایش بیداری اسلامی؛ افق‌های آینده و انتخابات ۹۲ در جمع خبرنگاران دربارهٔ تبلیغات انتخابات خاطر نشان کرد: مطابق قانون از زمانی که کاندیدا‌ها مجاز به تبلغات می باشند بحث تبلیغات را آغاز می‌کنیم و با توجه به فرصتی که رسانه ملی و رادیو در اختیار کاندیدا‌ها قرار داده است فرصت و امکان کافی برای تبلیغات وجود دارد و نیازی به هزینه‌های مالی بسیاری نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد به نفع کسی از انتخابات کناره‌گیری کنید؟ گفت: ‌به هیچ وجه این امکان وجود ندارد و ان‌شاالله تا آخر هستم و منتظر آرای ملت هستیم هرکسی که در انتخابات پیروز شود مسلما حمایت آحاد ملت را خواهد داشت و مردم هم به سابقه و برنامه‌های اشخاص نگاه می‌کنند و در کنار آن به ظرفیت و سابقه اشخاص مهم توجه دارند.

این کاندیدا‌ی انتخابات در پاسخ به پرسش دیگری دربارهٔ تعطیلی ستاد انتخابات ستاد ائتلاف پیشرفت افزود: ما سه نفر همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در ائتلاف پیشرفت با سایر کاندیدا‌ها هم رایزنی صورت می‌گیرد؟ گفت‌: همچنان در کنار بقیه برادران فعالیت خواهیم کرد تا این‌که به توافق برسیم. ما سه نفر تا آخر فعالیت خود را ادامه می‌دهیم و در نهایت تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی باید به صحنه انتخابات به عنوان کاندیدا‌ی نهایی وارد شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.