ولایتی در تماس با زیاد نخاله: ان‌شاءالله به‌زودی در قدس به امامت رهبر انقلاب نماز می‌خوانیم

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در تماس تلفنی با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ضمن محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت مطلوم فلسطین تاکید کرد.

به گزارش ممتازنیوز، علی‌اکبر ولایتی در این تماس که امروز با زیاد نخاله برقرار شد، ضمن بررسی آخرین تحولات غزه و تسلیت شهادت عده زیادی از مردم مظلوم فلسطین بویژه زنان و کودکان گفت: ملت ایران و حامیان فلسطین در سراسر جهان، شجاعت و شهامت شما و شکسته‌شدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را که مایه عزتمندی است شاهدند و مجاهدان و مردم فلسطین یک بار دیگر ثابت کردند که رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت و اوهن البیوت است و  صمیمانه این پیروزی‌ها و اقتدار را تبریک می‌گوییم.

ولایتی با تاکید بر اینکه وظیفه اسلامی همه مسلمانان جهان این است که در این شرایط حساس و فشارهای طاقت‌فرسا، از مردم فلسطین حمایت کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران در گذشته به وظایف خود عمل کرده و کماکان تحت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این مسیر را در حمایت جامع ادامه خواهد داد و ان‌شاءالله بزودی در قدس شریف به امامت معظم‌له نماز خواهیم خواند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی ادامه داد: بعضی از مسئولان وابسته به غرب برخی از کشورهای اسلامی که به جای کمک به ملت فلسطین برای ریشه‌کن کردن این پدیده شیطانی و آزادسازی فلسطین و قدس شریف، تحت فشار صیهونیست‌ها و حامیان ظالم آنها نظیر آمریکا وظیفه خویش را فراموش کردند باید از وقایع جاری عبرت بگیرند و از آرمان‌های ملت‌های خود در حمایت از قدس و فلسطین تبعیت کنند. نسبت به آینده بسیار امیدواریم و معتقدیم وعده الهی قطعا محقق خواهد شد و جهان شاهد رهایی کلیه سرزمین‌های فلسطین و بازگشت مردم مظلوم به خانه و کاشانه خود خواهند بود و قدس عزیز و همه سرزمین‌های اشغالی فلسطین آزاد خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: مجمع جهانی بیداری اسلامی حمایت کامل خود را از مردم شریف فلسطین و مبارزه علیه صهیونیست‌های غاصب ادامه می‌دهد و در جهت آزادی کلیه سرزمین‌های فلسطین از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

در این تماس تلفنی، زیاد نخاله دبیر کل جنش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تشکر از مواضع و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت فلسطین امروز پیروزی بزرگی به دست آورده و توانستیم با وجود همه تهدیدها، جنگ‌افروزی‌ها و سال‌ها محاصره کامل، رژیم صهیونیستی را که همه را می‌ترساند، سر جای خود بنشانیم و مجبور کنیم که به پناهگاه‌ها بروند. مقاومت یک پیروزی بزرگ به دست آورد و توانستیم در مقابل این رژیم ایستادگی کنیم و پروژه صهیونیستی – آمریکایی را شکست دهیم تا جایی که علیرغم همه هیمنه پوشالی، از ما درخواست آتش‌بس کند اما آتش‌بس را نپذیرفتیم و مشروط به این کردیم که دست از تعرض به مسجد الاقصی بردارد و بگذارد مردم محله شیخ جراح به خانه‌های خود بازگردند.

وی تاکید کرد: ما با تمام توان از مسجدالاقصی دفاع می‌کنیم و با خون فرزندان خود ایستاده‌ایم و هیمنه اسرائیل را در هم خواهیم شکست.

دبیر کل جنش جهاد اسلامی فلسطین افزود: از مواضع مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیانات ایشان در روز جهانی قدس تشکر و تقدیر می‌کنیم. موضع ایشان و جمهوری اسلامی ایران در این رابطه شجاعانه و منحصر به فرد است. هیچ‌کس چنین موضعی مانند جمهوری اسلامی ایران نداشته است و ما همچنان به مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی تا پیروزی نهایی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.