ولایت‌مداری و قانون‌مداری دو شاخص مهم برای جلوگیری از انحراف است

فروردین ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام والمسلمین اکرمی در جمع خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ولایت‌مداری و قانون‌مداری دو شاخصه بسیار مهم برای جلوگیری از ظهور و بروز اشخاص منحرف در جامعه است و می‌توان با توجه به آن‌ها مسیر رو به جلویی را در پیش گرفت.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در حاشیه مراسم ختم مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی با اشاره به قدرت و تأثیر بسیج اظهار داشت: این نیروی با ارزش می‌تواند به عنوان یک قدرت در دفاع از اصول و ارزش‌های مردمی به حساب آید لذا همه باید در مسیر زندگی قانون و رهبری را به عنوان شاخص‌های مهم مدنظر قرار دهند. 

وی در پاسخ به این سوال که پیشنهاد شما به تندروهای داخل کشور چیست گفت: تقسیم‌بندی مردم و گروه‌ها به تندرو و کندرو را نمی‌پسندم چرا که مردم ما همه انقلابی می باشند و باید میدان را برای ظهور و بروز دیدگاه‌های آنان در عرصه عمل فراهم کنیم. 

رئیس معاونت فرهنگی نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در مسائلی که مردم به موضوعی آگاهی ندارند باید با تدابیر درست به آن‌ها آگاهی داد و ولایت‌مداری و قانون را به عنوان دو شاخص بسیار مهم برای جلوگیری از ظهور و بروز بعضی اشخاص معترض در کشور مدنظر قرار داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.