“ولایت” مجرای ورود به راه حق و توحید/ قیام ما قیام بندگی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

آیت‌الله صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کرد

خطیب نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه قیام ما قیام بندگی است، گفت: در اسرار نماز پس از اذان و اقامه، مسئله قیام است؛ در نماز تعبیر اقیم الصوه وجود دارد در رفتن راه حق و راه توحید که مجرای آن ولایت است اهدانا الصراط المستقیم و قیام مطرح است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ممتاز نیوز، “آیت‌الله صدیقی” خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های این هفته گفت: شما عزیزان محترمین، مهمانان خدا، برادران و خواهرانم را به رعایت تقوای الهی ترک محرمات تقید به واجبات، تعهد مسئولیت‌های فردی و خانوادگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی توصیه می‌کنم.  
 
صدیقی ادامه داد: در خطبه اول مختصری در ارتباط با مسائل گذشته و پس از آن به مسئله اربعین می‌پردازم؛ در اسرار نماز پس از اذان و اقامه مسئله قیام است در نماز تعبیر اقیم الصوه وجود دارد در رفتن راه حق و راه توحید که مجرای آن ولایت است اهدانا الصراط المستقیم و قیام مطرح است.  
 
وی افزود: گاهی انسان‌ها برمی‌خیزند که قاعد نباشند اما گاهی این عمل را انجام می‌دهند تا نشانه‌ای برای اطاعت باشند قیام ما قیام بندگی است.
 
خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: هر چه انسان استوارتر و برافراشته‌تر باشد بنده‌تر و متواضع‌تر است.  
 
صدیقی تاکید کرد: وقتی انسان برای نماز قیام می‌کند یادآور حضور او در محکمه الهی است.
 
وی تصریح کرد: انسان در حال نماز ورود به محضر حق می‌کند و این به نوعی قیام در برابر مولا و رب است.
 
خطیب نماز جمعه تهران افزود: قیام ما یک تحول است یک تحول و یک دگرگونی درونی است که طی آن ما به خود آمده و برای اجرای فرامین الهی آماده می‌شویم.

خبر در حال تکمیل است…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.