ونگر: بارسا علاقه ای به فروش ویا ندارد

۰۹ام بهمن ،

 دو باشگاه آرسنال و بارسا مذاکرات شان را برای انجام این انتقال آغاز کرده اند و دیک لاو، نماینده آرسنال در اسپانیا، مشغول مذاکره با مدیران باشگاه کاتالانی است اما ونگر اعلام کرد که این انتقال انجام نخواهد شد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” بارسا نمی خواهد ویا را بفروشد. آنها این را به صراحت اعلام کرده اند.”

سرمربی فرانسوی در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که مذاکرات ادامه پیدا کند، گفت:” نه. مسئله مهم در خرید بازیکن این است که بازیکنی به خدمت بگیرید که بتواند تیم را تقویت کند. در غیر این صورت، اهمیتی ندارد. ما بازیکنان کافی و مهاجمانی باکیفیت داریم.”

او همچنین احتمال به خدمت گرفتن دیوید بکام برای مدتی کوتاه را رد کرد و گفت:” او با من تماس گرفت و خواست که برای حفظ آمادگی با ما تمرین کند. هیچ بحثی در مورد خرید او وجود ندارد.”

آرسنال فردا شب میزبان لیورپول خواهد بود و ونگر در مورد این دیدار گفت:” این دیدار برای ما بسیار مهم است. نمی توانیم دیگر امتیاز از دست بدهیم.”

او همچنین در مورد لوئیس سوارس، مهاجم گلزن قرمزها که در ۳۱ دیدار اخیر، ۲۱ گل برای تیمش به ثمر رسانده، گفت:” او بازیکن فوق العاده ای است. کسی این را تکذیب نمی کند. آنها همیشه تیم خوبی داشتند. حذف شدن از جام حذفی همیشه ناراحت کننده است. نمی دانیم آنها بعد از شکست مقابل الدهام، چه واکنشی خواهند داشت.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.