ونگر: زمان خداحافظی‌ام نزدیک شده است

۲۷م دیماه ،

آرسنال با هدایت آرسن ونگر فصل پر از نوسانی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پشت سر می‌گذارد و صدای اعتراض هواداران این تیم در بازیهای خانگی به گوش می‌رسد.

در دیدار یکشبنه شب آرسنال با منچسترسیتی که با پیروزی دو بر صفر فیروزه‌ای پوشان به پایان رسید تماشاگران آرسنال به عملکرد بازیکنان اعتراض داشتند و شعار سر دادند؛ موضوعی که ونگر را ناراحت کرد.

ونگر که از سال ۱۹۹۶ تاکنون هدایت توپچی‌ها را بر عهده دارد در اظهار نظری جالب اعلام کرد که زمان جدایی او نزدیک شده است.

پیرمرد فرانسوی آرسنال گفت: زمان جدایی فرا رسیده است. من ۶۳ ساله هستم و نمی‌خواهم تا ۱۰۰ سالگی مربیگری کنم. مهم این نیست که یک مربی سال‌های سال به کار مشغول باشد بلکه مهم این است که وقتی در جایی کار می‌کند کارنامه موفقی از خود به جای گذارد. چند سال دیگر می‌خواهم بمانم؟ تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارم. من همواره به قراردادم احترام می‌گذارم. مهم ماندن و نماندن من نیست بلکه مهم حرکت باشگاه در مسیر درست است. تیم جوانی داریم. در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. برای جا افتادن آنها نباید از هیچ کمکی دریغ کنیم.

آرسنال در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس با ۳۴ امتیاز در رده ششم قرار دارد و با تیم صدرنشین منچستر یونایتد ۲۱ امتیاز اختلاف دارد. شاگردان ونگر در هفته بیست و سوم لیگ برتر یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس و مهیج در استمفوردبریج به مصاف چلسی می‌روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.