وودافون ۲۵ درصد از نیروی کار اسپانیای خود را حذف می کند

۳۰م دیماه ،

 

اپراتور انگلیسی وودافون که عنوان دومین شرکت بزرگ تلفن همراه جهان را در اختیار دارد، اعلام کرد که قصد دارد نیروی کار را در واحد اسپانیای خود کاهش دهد، چراکه عبور میزان بیکاری از مرز ۲۵ درصد در این کشور بحران زده سبب کاهش فروش و درآمد در اسپانیا شده است.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، به نقل از سخنگوی یک اتحادیه کار اسپانیایی، UGT در گفتگو با بلومبرگ وودافون احتمالا یک هزار فرصت شغلی را که حدود ۲۵ درصد از کارکنان واحد اسپانیایی این شرکت است، حذف خواهد کرد.
وودافون در حال مذاکره با اتحادیه های کار اسپانیایی است تا یک چهارم از ۴۳۰۰ نیروی شاغل در این واحد اسپانیای خود را حذف کند تا با برنامه های تغییر خود رقابت و کارآمدی خود را حفظ کند.
براساس اعلام وودافون درآمدهای این شرکت در اسپانیا به سبب واقعیت های موجود در بخش مخابرات این کشور و وضعیت بد اقتصادی به سبب کاهش رقابت و درآمدها از سرویس های صوتی و پیام نگاری و فشار رگولاتوری طی ۴ سال قبل بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.
وودافون در آخرین نتایج مالی خود اعلام کرد که در نیمه اول سال مالی تا پایان سپتامبر از واحدهای خود در اسپانیا و ایتالیا با ضرر ۳٫۲ میلیارد دلاری مواجه شده است.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.