«وودی آلن» و «بروسلی» آخرین مهمانان سال شبکه مستند

۲۴م اسفند ،

جمعه ۲۵ اسفند – ۱۵:۳۶
نسخه قابل چاپ
شناسه‌ی خبر: ۳۶۰۵۰ – سرویس تلویزیون

سینما پرس-گروه تلویزیون/ دو مستند سینمایی «وودی آلن» و «من بروسلی هستم» به خاطر درخواست بسیار مخاطبان در دو روز پایانی سال از شبکه مستند سیما بازپخش می شوند.

به گزارش سینما پرس، به نقل از روابط عمومی شبکه مستند؛ مستند سینمایی «وودی آلن» ساخته روبرت ویدی، محصول ۲۰۱۲، سه شنبه این هفته از شبکه مستند سیما پخش می گردد .

این مستند که با حضور خود وودی آلن ساخته شده است گوشه هایی از زندگی طبیعی او را به تصویر می کشد. وودی آلن فیلمساز نامدار آمریکایی، برای اولین بار و پس از شصت سال زندگی حرفه‌ای در سینما، برای تهیه یک اثر زندگینامه‌ای مستند، به دوربین فیلمبرداران اجازه داده تا به خصوصی‌ترین زوایای زندگی‌اش سر بکشند.

کارگردان فیلم توانست در شش جلسه گفتگو و با گذران روزها و هفته های متعدد با وودی آلن، مروری هرچند اجمالی اما اختصاصی بر زندگی و خلاقیت هنری او داشته باشد و سر صحنه تهیه برخی فیلم های وودی آلن ظاهر شود و از او فیلم بگیرد. اجازه ای که او تا کنون به کسی نداده است. آلن همچنین به روبرت ویدی اجازه داد که در خانه‌اش در منهتن برود و از مراحل مختلف نوشتن تا ادیت کارهایش از او فیلمبرداری کند.

«وودی آلن» سه شنبه، ۲۹ اسفند ماه، ساعت ۱۷ و به مدت ۱۰۰ دقیقه از شبکه مستند پخش می گردد.

«من بروسلی هستم» نیز چهارشنبه، ۳۰ اسفند، ساعت ۲۲ به روی آنتن می رود. این مستند که ساخته پت مک کورماک ( Pete Mc Cormack ) و محصول سال ۲۰۱۱ است دربارهٔ بروس لی یکی از شناخته شده ترین پیش رو های هنر های رزمی در سینما است. در این مستند استادان بزرگ هنر های رزمی، قهرمانان، بازیگران، کارگردانان و تهیه کنندگان بزرگ تجارت سرگرمی احساسات، خاطرات و راز های بین خود و این هنرمند و ورزشکار بزرگ را بازگو می کنند. مصاحبه هایی با اشخاصی که زندگی، سابقه و اعتقادات خود را مدیون این «پدر هنر های رزمی سینما» و صحنه هایی بکر به همراه عکس های شخصی تمرینات و مسابقات او شما را به دنیای ناشناخته و اسطوره ای بروس لی وارد می کند.


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.