ووشوکاران اعزامی به مسابقات ماکائو باید خود را باور داشته باشند

محسن محمدسیفی ، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ووشوکاران جوان بخش ساندا به لحاظ روحی ، روانی و فنی در سطح خوبی قرار دارند و هرچند برای نخسین بار است که به صورت رسمی در مسابقات برون مرزی شرکت می کنند اما می توانند با تکیه بر خداوند سبحان و توانمندی های بالای خود بر رقبا پیروز شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این ووشوکاران تجربه حضور در مسابقات جهانی را ندارند بنابراین قرار گرفتن در چنین میدانی و به دست آوردن نشان ، تقریبا سخت خواهد بود.

محمد سیفی تصریح کرد: وجود رامین موحدنیا و اصغر شعبانی بعنوان سرمربی و مربی در اردوی آمادگی ووشو جوانان قطعا در پیروزی ووشوکاران اعزامی که تمرینات با برنامه و خوبی را داشته اند تاثیر بسزایی خواهد داشت.

این ووشوکار ارزنده ، مجرب و موفق زنجانی ، گفت: اگر ووشوکاران سانداکار جوان به مرحله خودباوری برسند مطمئنا حداقل در سه وزن این رقابت های جهانی که اواخر شهریورماه جاری برگزار خواهد شد به نشان طلا نیز دست خواهیم یافت.

محمد سیفی که در اردوی آمادگی مرحله پنجم که در زنجان برگزار شد به عنوان حریف تمرینی انتخاب شده بود ، افزود: سعی کردم تمام تجربیات به دست آمده در مسابقات برون مرزی را به این ووشوکاران انتقال دهم تا مایه افتخارآفرینی برای ایران اسلامی و ملت ایران شوند.

به گزارش ایرنا ، مرحله پنجم اردوی آمادگی تیم ملی ووشو نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور نیمه اول شهریورماه جاری به میزبانی زنجان در دو بخش ساندا و تالو در آکادمی بین المللی ووشو واقع درمحل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برپا شد.

مرحله پنجم اردوی آمادگی بخش ساندا در پنج وزن تعیین شده و با حضور امیر نجفی پور، یزدان میرزایی، جواد قزل سفلو، جواد کرمی ، سهیل خدرویسی و به سرمربیگری رامین موحدنیا و اصغر شعبانی برگزار شد.

محمد حسینی و سهیل محمودی در بخش تالو نونهالان ، امیرحسین سلطانی ، مهدی مختارپور در بخش تالو نوجوانان و طاهر قاسمی و فرشید اسدیان نیز در تالو جوانان ، به عنوان ووشوکار زیر نظر سون شی جیه از چین و غفار امانی نیز از زنجان به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی تمرین کردند.

این اردو با هدف کسب آمادگی بیشتر و لازم برای حضور توانمندانه تر در مسابقات جهانی ماکائو که اواخر شهریورماه جاری تا سوم مهرماه سالجاری در ˈماکائوˈ چین برگزار شد.

۵۹۶/۵۲۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.