ویزیت رایگان در ۴ هزار مطب توسط پزشکان بسیجی

اردیبهشت ۱۴۰۳

کارشناس امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد: ارائه خدمات و ویزیت رایگان در ۴ هزار مطب توسط پزشکان بسیجی در ایام شب های قدر صورت می گیرد.

روح الله قائد امینی کارشناس امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار علمی ممتاز نیوز، گفت: از برنامه های اجرایی، پزشکان بسیجی در طول ماه رمضان و علی الخصوص ایام شب های قدر، ارائه خدمات رایگان از ساعت ۲۱ بعد از افطار در سراسر کشور است.

وی از ویزیت رایگان در ۴ هزار مطب توسط پزشکان بسیجی در شب های قدر خبر داد و گفت: در این راستا مطب پزشکان بسیجی در جهت ارائه ویزیت رایگان از جمله ویزیت دارو، تزریقات و پانسمان بازخواهد بود.

قائد امینی به اهداف اجرایی طرح ویزیت رایگان در شب های قدر پرداخت و اشاره کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است برای پزشکان ما و تیم های اضطراری در جهت تمرین پویایی ذهنی و جسمی برای ارائه خدمات درمانی است.

کارشناس امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی، با بیان اینکه برنامه نماز عید فطر امسال در محل مصلای های بزرگ برگزار می شود، تصریح کرد: نماز عید فطر با حضور پزشکان بسیجی برای ارائه خدمات و چکاب سلامت از جمله فشار خون به نمازگزاران به صورت رایگان ارائه می شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.