ویسی:قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده به من تبریک گفتند

    به نقل از سایت باشگاه پیکان، عبدالله ویسی سرمربی پیکان پیروزی ۲ بر صفر مقابل استقلال را نشانه مثبتی برای آینده می‌داند. او معتقد است عیار بازیکنانی که با وسواس آنها را انتخاب کرده حالا بیش از گذشته مشخص شده است. گفت و گوی سرمربی تیم پیکان را بخوانید:

*چه شد که در ترکیه ناگهان حریف استقلال شدید؟

من دنبال یک حریف قدرتمند برای بازی تدارکاتی می‌گشتم برای همین خودم شخصا به امیر قلعه‌نویی زنگ زدم و تقاضای یک بازی تدارکاتی کردم. اتفاقا ایشان قصد نداشتند در ترکیه با یک تیم ایرانی بازی کنند اما به خاطر اینکه خود من تماس گرفتم لطف کردند و حاضر به انجام این مسابقه شدند که باید همین‌جا از ایشان تشکر کنم.

*علاوه بر نتیجه که حتما از آن راضی هستید از کیفیت بازیکنان‌تان هم راضی بودید.

ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم خیلی خوب توانستیم تیم‌مان را محک بزنیم. احساس من این است که استقلالی‌ها هم همین شرایط را داشتند. البته که شرایط و نتیجه برای ما راضی‌کننده‌تر بود.

*گویا در بازی مقابل تیم آذربایجانی هم نمایش خوبی داشتید.

بله، آنجا هم بازی خوبی بود و جنگ و دعوا هم داشت. البته ترجیح دادم برای اینکه کسی مصدوم نشود بازی را نیمه‌تمام بگذاریم اما به هر حال کیفیت فنی تیم راضی‌کننده بود.

*ممکن است جوان‌های شما به خاطر برد استقلال مغرور شوند؟

این خطر همیشه بازیکنان جوان را تهدید می‌کند اما مطمئن باشید در تیمی که من سرمربی آن هستم هیچ‌کس مغرور نخواهد شد. اصلا ما کاری نکردیم بخواهیم مغرور شویم. بردن یک بازی دوستانه کار خیلی بزرگی نیست. ما قرار است در یک تورنمنت طولانی شرکت کنیم و اگر قرار به مغرور شدن در یک بازی باشد اصلا بهتر است وارد مسابقات نشویم.

*حتما در این اردو به شناخت کافی از بازیکنان‌تان رسیده‌اید.

من ماه‌هاست که آنها را می‌شناسم و با دید باز این بازیکنان را جذب کردم. بنابراین روی توانایی‌های تک‌تک آنها شناخت کامل دارم. تنها نکته‌ای که باقی مانده بحث هماهنگی تاکتیکی است که باید در همین مسابقات تدارکاتی به آن برسیم. من هیچ موقع با آبرو و حیثیت خود بازی نمی‌کنم تا چند بازیکن ناشناخته را به تیم آورده و چند ماهی را صرف کار با آنها کنم. من تیم منتخب لیگ یک را دارم. تمام آنها ستاره‌های تیم‌های خودشان بودند که حالا در پیکان دور هم جمع شده‌اند.

*گویا قلعه‌نویی بعد از بازی یک تبریک ویژه به شما گفته؟

بله، هم امیر هم فتح‌الله‌زاده بابت داشتن این بازیکنان خوب و باانگیزه به من تبریک گفتند. حتی حنیف و پژمان منتظری از من می‌پرسیدند این بازیکنان را از کجا پیدا می‌کنی. طبیعی است که همین حرف‌ها به من و بازیکنانم روحیه دوچندان می‌دهد تا برای موفقیت بجنگیم.

*سوال آخر. آخرین بازی تدارکاتی شما در تهران مقابل نفت تهران است؟

نمی‌دانم به چه دلیلی نفت تهران قرار بازی را که قبلا با هم فیکس کرده بودیم به هم زده است. من روی آن بازی برنامه‌ریزی کرده بودم به هر صورت باید با یک تیم قدرتمند یک مسابقه تدارکاتی دیگر انجام دهیم اما حالا که نفت برنامه ما را به هم زده دقیقا نمی‌دانم که مقابل چه تیمی قرار خواهیم گرفت.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.