ویلانووا: فصل بعد در موردم قضاوت کنید

۱۶اردیبهشت،

تیتو ویلانووا پس از پیروزی ۴ بر ۲ شب قبل تیمش مقابل رئال بتیس در هفته سی و چهارم لالیگا اظهار داشت: انسان باید پیشرفت کند و خودش منتقد خودش باشد. سال سختی از لحاظ مصدومیت‌ها پشت سر گذاشتیم. سرمربی تیم حدود ۲ ماه در کنار شاگردانش نبود و این آسان نبود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: سال آینده کارها را به شیوه متفاوتی انجام خواهیم داد اما این مسئله طبیعی است زیرا این تازه اولین سال حضور من است. اگر به خوبی از عهده بهبود مصدومیت لیونل مسی برنمی‌آمدیم، او در بازی مقابل بتیس نمی‌توانست به میدان بیاید تا به ما کمک کند.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: دوشنبه به نیویورک می‌روم و پنج‌شنبه برمی‌گردم. همه این‌ها برنامه‌ریزی شده است و در این روند باید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

وی اضافه کرد: ما نیازمند آسایش خاطر هستیم و در این بازی آن را به دست آوردیم. گل خوردن در دقیقه ۲ راحت نیست اما ما شخصیت خودمان را نشان دادیم. به خصوص وقتی آنها پیش از پایان نیمه اول گل دوم را زدند، سرافکنده نشدیم و کارمان را انجام دادیم.

ویلانووا تأیید کرد: ثبات قدم ما در لیگ نشان داده شد. مادرید در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده بود بنابراین باید هفته آینده ۲ امتیاز دیگر به دست آوریم زیرا رئال دیگر امتیاز از دست نمی‌دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.