ویلانووا: فصل خوبی داشتیم

۲۳اردیبهشت،

ویلانووا در پاسخ به انتقادهای تند از عملکرد تیم بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و شکست های سنگینی که در دو بازی رفت و برگشت ( چهار بر صفر و سه بر صفر) در برابر بایرن مونیخ متحمل شد، تصریح کرد:« درست است که در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیمه نهایی در برابر بایرن مونیخ حذف شدیم اما در لالیگا به عنوان قهرمانی رسیدیم بنابراین باید گفت فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم.»

سرمربی اسپانیایی بارسا که در کنفرانسی مطبوعاتی سخن می گفت، تاکید کرد:« ما در لیگ قهرمانان اروپا در فصل اخیر برای ششمین بار به مرحله نیمه نهایی رسیدیم و مسلم است که دوست داشتیم در این بازی ها جلوتر برویم. سال آینده نیز برای صعود به مرحله نیمه نهایی برای هفتمین بار کار دشواری نخواهیم داشت.»

ویلانووا در رابطه با وضع جسمانی خود و سختی هایی که فصل قبل به سبب ابتلا به سرطان بزاق تحمل کرد و به همین سبب دو ماه از مسابقات دور بود، گفت از این که در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برد، خوشحال است. وی افزود:« مربیان زیادی نیستند که در تیم بارسا در همان فصل اول حضورشان به عنوان قهرمانی در لالیگا دست یافته اند. من سه بار دیگر نیز با گواردیولا به این عنوان دست یافته ام و هنوز خاطره خوش آن قهرمانی ها را از یاد نبرده ام.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، باشگاه بارسلونا نیز یکشنبه شب حال و هوای جشن به خود گرفته بود و مسئولان تیم اعلام کردند قصد دارند روز دوشنبه در خیابانهای بارسلون عنوان قهرمانی باشگاه را جشن بگیرند. اما پیشاپیش شمار زیادی از طرفداران این تیم یکشنبه شب در اطراف ورزشگاه ویسنته کالدرون اتلتیکو مادرید، جشن و پایکوبی خود را برای قهرمانی تیمشان آغاز کرده بودند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.