ویژه‌های ترافیکی معابر اصلی منطقه ۱۸

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۷۸ از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی معابر اصلی این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، گفت: اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی معابر اصلی منطقه ۱۸ به منظور کاهش سوانح رانندگی و ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی شهروندان در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: نصب و جانمائی المان‌های ترافیکی ورودی شهرک مسلمین از بلوار الغدیر در منطقه ۱۸ از طرح‌های ویژه ترافیکی معابر اصلی این منطقه است.
سالمی با اشاره به لزوم اجرای این طرح افزود: در این طرح به منظور کاهش سوانح رانندگی، ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی شهروندان معابر اصلی منطقه ۱۸ با نصب و جانمایی المانهای ترافیکی ایمن سازی می‌شوند.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک شهردرای منطقه ۱۸ گفت: آماده باش اکیپ‌های اجرایی نواحی ۵ گانه نصب ۴۰ عدد دستک، یک دستگاه کوشینگ تانک، ۵۰ استاپر با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیون تومان از اقدامات اجرایی معاونت اجرایی معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ است.
سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه ۱۸ افزود: نصب و جانمایی مبادی پر تردد، خط کشی محوری در  معابر فاقد ایمنی، بهسازی، نصب و جانمایی علائم و تجهیزات ترافیکی در مبادی و معابر پر تردد، رسیدگی به پیام‌های شهروندی در مراکز سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ از اقدامات دیگر شهرداری منطقه ۱۸ است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.