ویژه برنامه “رادیو هفت” بمناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز پاییز

“رادیو ۷” به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس پنج شنبه و جمعه با حضور خوانندگان،بازیگران و نویسندگان کشور برنامه های ویژه و متنوعی را پخش خواهد کرد.

منصور ضابطیان یکی از تهیه کنندگان این برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: “رادیو۷” به مناسبت هفته دفاع مقدس پنج شنبه ۳۰ شهریور برنامه ای پیرامون بزرگمردان این مرز و بوم تهیه و تولید کرده است که از ساعت ۲۳ تا یک بامداد از شبکه آموزش پخش می شود.
وی افزود:در بخشی از این برنامه فیلم های دفاع مقدس احمد رضا درویش کارگردان پیشکسوت عرصه سینمای دفاع مقدس را به نمایش خواهیم گذاشت.
وی بیان کرد: در بخشی دیگر از این برنامه سید ناصر حسینی پور راوی کتاب “پایی که جا ماند” به روایت بخش های از برترین کتاب دفاع  مقدس سال جاری پرداخته شد، ۶ فراز از این کتاب را می خواند.
گفتنی است؛ ۲ فراز از کتاب “پایی که جا ماند” در روز ۵ شنبه و ۴ فراز دیگر در طول هفته خوانده می شود.
وی در ادامه گفت:همچنین “رادیو۷” ویژه برنامه دیگری را جمعه ۳۱ شهریور به مناسبت آغاز پاییز درنظر گرفته که از ساعت ۲۲ به مدت ۳ ساعت روی آنتن می برد.
این تهیه کننده گفت:در آیتمی از این برنامه “سیدعلی ضیاء” مجری برنامه هایی چون “ماه عسل” و “نیمروز” به خوانش انشای خود درباره پاییز پرداخته و هنر خود را در نگارش متون ادبی به رخ مخاطبان می کشد.
وی خاطر نشان کرد:مسعود امامی،مسعود شاه ولی،امیر کهکشان،شاهین امیری،مهرداد شهسوار زاده،اشکان کمانگیری،محمدرضا عیوضی از خوانندگان پاپ و سنتی ایران زمین به اجرای ترانه های پاییزی خود می پردازند.
همچنین؛”کامبیز دیرباز” و” زهرا اویسی” نیز در این برنامه به خوانش متون ادبی خود می پردازند.
گفتنی است؛اجرای برنامه رادیو ۷ جمعه ۳۱ شهریور برعهده منصور ضابطیان است و فرشاد حسنی به عنوان دستیار تهیه کننده و مارال دوستی،امیر علی نبویان،پوریا آذربایجانی از جمله نویسندگان این برنامه هستند./ه


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. الهام:

    ویژه برنامه پاییز عالی بود.مخصوصا ترانه ی خزان عشق و مناجات پاییز و لحظه ی تحویل فصل پاییز, بینظیر بود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.