ویژه برنامه های فرهنگ سرای اندیشه در ماه مبارک رمضان اعلام شد

سه شنبه ۳ مرداد – ۱۱:۴۸:۵۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- ویژه برنامه های فرهنگ سرای اندیشه در شب های ماه مبارک رمضان اعلام شد .
به گزارش خبرگزاری ممتاز، همزمان با فرا رسیدن ماه میهمانی خدا ، ویژه برنامه برآستان جانان با شعار «شهر خدا، شهر شکیبایی» در بوستان هلال احمر منطقه ۷ شهر تهران برگزار می شود.
در این ویژه برنامه های فرهنگی که به منظور  پرکردن اوقات فراغت خانواده ها در ماه مبارک رمضان در یک فضای معنوی تدارک دیده شده است ، فرهنگ سرای اندیشه  در دو بخش قبل و بعد از افطار میزیان شهروندان تهرانی خواهد بود.
تلاوت یک جزء کلام ا.. مجید در هر روز توسط قاریان بین المللی با عنوان «تطهیر در بهار»، اجرای زنده آوای آسمانی اذان و برپایی نماز جماعت مغرب و عشا با عنوان «عروج تا ملکوت» و صرف افطار آسمانی از جمله برنامه هایی است که در بخش اول ویژه برنامه برآستان جانان تدارک دیده شده است.
برپایی گذرگاه های هنری، فرهنگی و مذهبی، اجراهای هنری توسط هنرمندان و مجریان صدا وسیما، نقالی و پرده خوانی، برگزاری شب های شعر ، نمایش های کودک و نوجوان و ارایه محصولات فرهنگی به شهروندان تهرانی از جمله برنامه های بخش دوم این ویژه برنامه می باشد.
ویژه برنامه برآستان جانان در منطقه ۷  از اول تا سی ام رمضان المبارک ۱۴۳۳ از ساعت ۱۹ تا ۲۴ چشم انتظار حضور شهرندان تهرانی در بوستان هلال احمر واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان خواهد بود.
خاطر نشان می گردد فرهنگ سرای اندیشه ویژه برنامه هایی برای شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و شب های احیاء در نظر گرفته که اخبار آن متعاقبا به اطلاع روزه داران عزیز خواهد رسید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۴۱۱۴۸۵۱۱۷۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.