ویسی از صبای قم جدا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، تغییر و تحولات در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم پیش از اینکه لیگ یازدهم به پایان برسد آغاز شد و بعد از اینکه عبدالله ویسی سرمربی صبای قم در نیمی از لیگ دهم و یک فصل کامل در لیگ یازدهم در صبا حضور داشت سرانجام از این تیم جدا خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم حتی بعد از دیدار صبای قم و مس کرمان در هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که همین یکشنبه گذشته برگزار شد، در جلسه اعضای هیئت مدیره با وی، پیشنهاد جدید هیئت مدیره صبا برای ادامه همکاری را نیز نپذیرفته است.

صبا نخستین تیمی که ویسی سرمربی آن شد

عبدالله ویسی در حالی دعوت به همکاری با صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را نپذیرفت و اعلام کرده که جمعه شب با بازیکنان تیم فوتبال صبای قم خداحافظی خواهد کرد که صبا در هفته پایانی لیگ یازدهم دیدار حساس با سپاسی شیراز را در پیش دارد.

توقف در ادامه همکاری عبدالله ویسی با تیم فوتبال صبای قم در حالی قطعی شد که این مربی در طول دوران مربیگری خود نخستین بار به عنوان سرمربی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تیم صبای قم فعالیت کرد و البته کارنامه موفقی داشت و از جمله مربیان با اخلاق و با دانش فوتبال کشورمان خود را معرفی کرد.

ویسی کار خود در عرصه مربیگری را با تیم فوتبال فولاد خوزستان آغاز کرد تیمی که در آن فوتبال بازی می‌کرد و با این تیم به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز دست یافت اما به عنوان سرمربی نخستین بار در صبای قم فعالیت کرد.

صبا و ویسی پدیده‌های لیگ یازدهم

با اینکه ویسی جوان و خوش فکر در لیگ یازدهم صبای قم را به عنوان پدیده رقابت‌ها معرفی کرد و با جسارت و جراتی که به خرج داد اما با چاشنی اعتماد اعضای هیئت مدیره باشگاه صبا و استاندار قم، بازیکنان لیگ‌های آزادگان را به صبا آورد، هنوز مشخص نیست که به چه علت قصد ماندن در صبا را ندارد.

این جدایی در حالی صورت می‌گیرد که عبدالله ویسی مربی جوان و سابق تیم‌های دیهیم و فولاد خوزستان و همچنین مربی سابق تیم راه‌آهن شهرری در هفته پایانی لیگ یازدهم در آستانه کسب یک موفقیت ارزنده در تیم صبای قم حضور دارد و در صورت حفظ جایگاه خود در رتبه چهارم، به عنوان چهارمین تیم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر با صبای قم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب می کند.

ویسی در لیگ یازدهم با صبای قم تا کنون ۱۲ پیروزی، ۱۳ تساوی و هشت باخت کسب کرده و تیمش در ۳۳ هفته متوالی در بین چهار تیم بالای جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشته است که این برای صبا یک رکورد به شمار می‌رود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.